Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg tilbake etter 1 års fravær fra disse sidene. Men har fortsatt jobbet med saken ja ;-)

Har nå kommet til 19pp, og begynner å bli lei hele greia.... Men mannen er storfornøyd da (hihi). Han syns også det begynner å gå for lang tid, barna vi har fra før begynner å bli ganske store nå. Har en jente på 7 og gutt på 4, blir nesten en attpåklatt den neste hvis det ikke klaffer snart. Siden vi har fått barn tidligere,sier legen min at det er bare å fortsette, for alt er sikkert i orden. Får ikke starte med utredning med det første nei :-(

Men får vel bare holde motet oppe, må vel klaffe for oss alle til slutt.

Kjekt å være tilbake forresten!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925885-hei-hei-alle-pr%C3%B8vere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De venter visst lengre med utredning hvis man har fått barn tidligere. Er forresten på dag 34 nå, har laaaange sykluser. De varierer fra 30 dager til 48 dager. Så jeg har ikke begynt å vente på tanta enda, blir bare så utrolig skuffa da når hun kommer hvis jeg har venta lenge. Jo lenger jeg må vente, dess større blir skuffelsen...

Hei hei!!

Var ikke her sist du var her, men velkommen til oss, må ditt opphold her bli svært kort og svært fruktbart!! hihi

Så Idiotisk at du må vente så mye lenger før de tar deg på alvor! urettferdig, mye kan ha skjedd med kroppen på fire år, og det blir vel ikke bedre om du må vente lenger????

Trodde holdninga politisk var at de ønska at norske kvinner skulle ha MANGE barn, men i praksis er det nok ikke slik..... :(

Kankskje vi skulle begynne som Kina, der de er heldige hvis de får ett???

sukk, den norske stat er ikke lett å bli klok på!!!

Den er jeg enig i ja!!

Men jeg leste akkurat lista over tegn til å være gravid. Har nesten glemt de siden sist jeg, men har de aller fleste nå faktisk (håpehåpe)!!!

Sover hele tiden, er kvalm, har hatt 3 migreneanfall på 2 uker, ømme bryster m.m. Men velger å ikke ha for store forhåpninger, da blir skuffelsen mindre. Og jeg snakker av erfaring ja ;-))

Ojoj det høres lov.... Ånei, du ville jo ikke ha for store forhåpninger:

Dette høres spennende ut!!

Skjønner deg forresten godt dette med å ikke vente for mye, spesielt når en ikke heeeelt vent når den grimme tanta kan dukke opp!

Har sykluser på mellom cirka 32 og 40 dager, men alt kan skje!

Er forresten MESTER i å fremkalle alle mulige symptomer på graviditet, så denne pp skal jeg prøve å holde meg vekke herfra og helst ikke kjenne etter engang, for jeg får til og med til å fremkalle halsbrann!!

Slå den! :)

Lykke til, skal XXX fingrene for deg/dere!

Annonse

Thank you!!

Har forresten bestemt meg for å vente til mandag før jeg teste for første gang denne gangen. Har ikke test hjemme heller, og her jeg bor er d ikke apotek. Har ikke så veldig lyst å kjøpe test på nærbutikken hos naboen, de har medisinutsalg der... Da venter jeg heller til mandag, for da skal jeg til byen.

Men er spent ja, selv om jeg ikke skal ha for store forhåpninger. Har faktisk ikke hatt så tydlige symptomer tidligere.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...