Gå til innhold

Kroppen samarbeider ikke... ugh kvalm

Anbefalte innlegg

hei, er skikkelig plaget av kvalme for tiden. Det må ha vært en mann som kalte det for morgenkvalme for ihvertfall for meg er det "hele dagen kvalme".gikk inn på babyverden og der stod det regnet ut fra terminen min at kvalmen min ville gi seg ca 10 desember... fy #@%# unnskyld uttrykket men kvalme i 3mndr...hadde omgangssyken den uka jeg ble gravid også...ble egentlig aldri kvitt den kvalmen. Synes først det var så rart... he,he men fant jo fort ut hvorfor...: ) Ellers så synes jeg det er så vanskelig å spise sundt når jeg så vitt får i meg en tørr rista brødskive med norvegia (smør er et ikke tema..) Ja,ja det er jo absolutt verdt det da.. trøster meg med den tanken. Men hvis noen har noen råd om lett spiselig sunne ting og råd mot kvalme tar jeg gjerne imot...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925779-kroppen-samarbeider-ikke-ugh-kvalm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei der!!

føler virkelig med deg. jeg er ni uker på vei, og har hele tiden vært plaget med kvalme.kvalmen kommer til ale døgnes tider, ogdet kommer ofte veldig plutselig. det som har hjulpet meg er å alltid ha noe på lur i lomma. det lure har for meg vært enten frukt eller kjeks. det har iallefall hjulpet litt!! hold ut, det kommer jo noe nydelig ut til slutt iallefall;) lykke til

Jeg var også veldig plaget av kvalme denne gangen og sist svangerskap. Dennne gangen prøvde jeg ingefærpiller (Urizal),kjøpte på helsekosten. Funker kjempe bra!! Er MYE bedre iallefall. Brekker meg litt på morgenen hvis jeg stresser, men stort sett bare vann som kommer opp. Drikker et stort glass vann før jeg spiser, da kommer det fort opp og så er jeg ferdig:) Formen midt på dagen og utover er kjempe bra: Helt som vanlig egentlig...utenom trøttheten da...

Fikk jente sist, og da var jeg kvalm hele døgnet og kastet opp all mat som kom inn....

Men husk: det tok 3-4 dager før ingefærpillene hjalp! Blir bare bedre og bedre:) Er verdt ett forsøk! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...