Gå til innhold

Sexy....

sweetbabyboy 2006 + 1 til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fornøyde er dere med kroppen etter at dere har født???

Selv føler jeg meg faktisk mer attraktiv enn tidligere, og mannen min er mer "tafsete" enn noen gang ;) Hi, hi...Koselig det da!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempeovervektig, er over 100 kg og HATER kroppen min, og HATER at mannen tar i meg.............

Jeg har en motbydelig kropp.

Trist.

Skrevet

Ikke MER attraktiv, akkurat, men.....nesten som før, kanskje? Har akkurat begynt på de 10 kg ekstra nå, så til jul nærmer det kanskje seg....

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd... føler jeg har trekt sammen litt, men ikke gått ned en kilo etter de som raste etter fødselen... men så gjør jeg ikke så mye for det selv heller da... lite motivert... men det jeg er mest misfornøyd med er puppene:( full av strekkmerker og henger og slenger:( Nå veier jeg 62 kg, men mitt mål er å etterhvert å gå ned 10 kilo....

Skrevet

Mer misfornøyd enn noen gang. Har 10kg ekstra som ikke vil av, og magen er full av store og brede strekkmerker, i tillegg er den kvapsete og fæl. Puppene er ikke eksisterende a-cup, noe som definitivt ikke passer til resten.

DRIIIIT!

Skrevet

Har aldri følt meg så usexy i hele mitt liv og akkurat nå kan jeg ikke forestille meg at jeg noensinne kommer til å ha sex igjen. Blæh. Skikkelig Blæh! Tjukk og med dinglemage og dinglepupper og alt mellom halsen og knæra er fullt av strekkmerker, tusen sting mellom beina så jeg er vel ikke annet enn arr innen de magiske 6 ukene har gått...På den lyse siden trenger jeg ikke å bruke tid på barbering når jeg ikke ser ut som en dame mer likevel:)

Skrevet

eg føler meg heilt topp..har tatt av 19 kg siden fødselen og er kjempe fornøyd med kroppen min nå:)

Skrevet

Føler meg litt slaskete i kroppen, men med tanke på at jeg faktisk har gått ned 24 kg så er det ikke så værst. Sliter med de 10 siste kiloene nå,

men har ikke gjort noe kjempe innsats enda for å bli kvitt de.

Skal snart ta meg selv i nakken, og komme i gang med treningen.

Et under at jeg ikke fikk så mye som et strekkmerke siden jeg la på meg så mye. Når det gjelder det å føle seg sexy, så er jeg ikke i nærheten en gang;)

Skrevet

Jeg er tilbake der jeg var før jeg ble gravid. Føler meg likevel ikke så attraktiv, siden det blir lite søvn og mangel på overskudd. Men en dag.....hehe.. Samboer er veldig fornøyd! (godt det da!)

Skrevet

Føler meg heilt grei, kunne sikkert stramma opp litt her og der, men er fornøyd med kiloene og har gått ned det meste jeg la på med under graviditeten:o)

Skrevet

vekta begynne å nærme sæ bare 3 kg igjen:)mn magen e ik nå særlig lekker,som en liten deig klump.tok keisersnitt så d tar vel laaaaaaang tid mn sambo e fornøyd han..bare æ som klage.mn som lorang sei,mn en dag....

Skrevet

Føler meg helt grei. Selvfølgelig har kroppen forandret seg litt. Har begynt å trene igjen så nå skal det strammes opp . )

Skrevet

Kroppen er forandret, men hadde normalvekt en mnd etter jeg fødte. Var godt trent føre baby kom, men nå er det litt slask rundt magan, det går kanskje bort etterhvert, men jeg trener lite nå for jeg koser meg så mye hjemme :) Så lenge jeg får på meg de gamle klærne så er jeg fornøyd og gubben her lyst hele tida hehe...

Skrevet

Nå har jeg fått tre barn, og synes kroppen min har vært utrolig flink og snill og grei som ikke har voldt meg større vansker, lyter og skavanker enn det den har gjort.

Selvfølgelig synes det på meg at jeg har fått barn, det skulle da også bare mangle;-) Er fornøyd med kroppen slik den fremstår i dag, 2 1/2 mnd etter sist fødsel. Litt mage igjen, litt hengepupper, og ubarbert og sexy.

Hihi:-) Er ikke så viktig for meg å se ut som en 20 åring, mye viktigere å være sunn og frisk!

Skrevet

Føler meg egentlig veldig bra! Spesielt nå etter at jeg har begynt å trent, trener 3 - 4 ganger i uka, å det føles så godt etterpå! Jeg var så heldig at jeg bare la på meg 8 -9 kg, og de for av første uka ( det var vel fordi jeg mistet matlysten den første tiden - mye styr ) Nå er jeg faktisk 1 kg mindre enn det jeg var( 54 kg). Mannen min er også helt på styr for tiden .- bare artig det synes jeg :)

Skrevet

Jeg kan ikke akkurat si at jeg føler meg sexy, men jeg føler meg ti ganger bedre når jeg får tid til å bruke rettetangen på håret og fått litt sminke i fjeset. Jeg gikk opp ca 20 kg og jeg var 10kg lettere da jeg veide meg en uke etter fødselen. (litt av en slankekur å ligge på kvinneklinikken i en uke, fy for en mat....)

Men jeg har ikke fått lov til å bevege meg så mye etter fødselen pga komplikasjoner med hjerte, skikkelig kjedelig å ikke kunne gå masse turer i sommer....og den herlige sommeren også da...føler jeg gikk glipp av masse der ja. Men nå får jeg lov til å begynne å trene igjen, har kjøpt meg en orbitrek som jeg vet vil få vekk de ekstra kg mine. (jeg gikk opp 10 kg med p-sprøyten, 3 mnd på en orbitrek fjernet de 10 kg....håper jeg klarer det denne gangen også:-)

Men føler meg ikke noe særlig sexy med arret fra ks, gleder meg til å se det blekne...lurer litt på hvor lenge det har tenkt å være rødt....hmm og ja det stripen som går på tvers blir jeg gal av også, men den har nå bleknet en god del siden fødselen, men den er der enda

å ja, henge mage??? ....ja det har jeg også....hehe

Skrevet

Føler meg som før, har ingen ekstra kg å drasse på etter svangerskapet heller. Også har jeg en mann som er utrolig flink til å fortelle meg hvor sexy jeg er (hihi..), noe som gjør underverker for selvtilliten!

Skrevet

Som før...veier omtrent det samme, litt mindre...Mannen min har blitt veldig "tafsete", men jeg eier ikke sexlyst så er litt plagsomt det da...hehe... :)

Skrevet

hei

jeg også føler meg mye mer sexy enn noen gang... jeg har alltid vært slank,men nå passer buksene faktisk mye bedre enn før svangerskapet...:):)De er ikke så trange lenger,og det er herlig...

Og mannen min er også mer tafsete,ja...:P

Skrevet

Hei, hei jenter!

Det var hyggelig at så mange av dere hadde tatt dere tid til å svare på innlegget mitt. Synes dere virker som noen morsomme og ganske selvironiske jenter slik som dere så billedlig beskriver kroppene deres :) Enkelte er suuuper fornøyde og har tafsete menn - andre er sååå misfornøyde og tror det blir lenge til de skal ha sex igjen.

Uansett hvor vi selv føler vi ligger på "sexy-skalaen" så synes jeg vi skal være kjempe fornøyde med oss selv og gi kroppene våre kreditt for å ha satt et fantastisk barn (eller to eller tre) til verden....

Jeg er i hvertfall litt imponert over meg selv :)

Ha en fin kveld!

Skrevet

etter å ha følt meg stygg og jævlig (unnskyld) i 4 måneder (med gravidmagen), er det ikke mye som skal til for at jeg føler meg finere enn på lenge. gikk ikke opp mer enn 1 1/2 kg i svangerskapet, og gikk ned hele 9 kg etterpå.

samboeren kommenterer hele tiden at jeg har blitt så fiiin, og at rumpen (trodde aldri han var en "rumpe-mann") min er sexy.

puppene er mindre så de slenger litt ekstra, og magen er ennå ikke helt stram og flat, men det kommer seg når jeg får lov til å bruke ab-troniken min igjen. ellers er jeg slankere overalt enn jeg har vært på noen år, så jeg er ganske så fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...