Gå til innhold

Hetrofil med eggdonasjon

Anbefalte innlegg

Er i 5 uke, har satt inn 2 befruktede egg, med samboers sæd og ukjent kvinnes egg (lik meg i høyde,farver). Er det flere av dere her ? Etter 3 spontantaborter, 4 mislykkede prøverørsforsøk, så håper jeg inderlig det går bra denne gangen. Ikke noe feil, men mest sannsynlig har jeg for gamle egg, er 41 nå var 37 ved første mislykkede graviditet. Går jo gjennom de mest vanskelige ukene nå, og er livredd, men må jo være glad også pga positive tester.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925372-hetrofil-med-eggdonasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Gratulerer med graviditet! Jeg tror ikke (har ikke sett i allefall) at det er noen i akkurat samme situasjon som deg her. Men det er mange hyggelige mennesker, både hetrofile og lesbiske, enslige og i par som er gravide og som prøver å bli gravide her. Praten går om alt mulig, testing, prøving, symptomer, fødsler, utstyr og følelser, så du er hjertelig velkommen til forumet!

Ønsker det lykke til med denne graviditeten og håper alt går bra nå. Betyr det at du har to i magen når det er satt inn to egg, eller er det bare et av dem som fester seg?

Takk for tilbakemelding!

Har satt inn 2 befruktede egg, men vet ikke enda om det blir to, skal være glad om det blir ett velykket. Skal på ultralyd i uke 7. Men, etter 3 sa, 4 mislykkede (Ingen positiv test) prøverør med egne egg, er jeg veldig spent nå. Tørr ikke tenke på hvilken nedtur det blir om dette feiler...

Før innsettelsen tenkte jeg veldig mye på donoren, så henne for meg på en måte da jeg vet øynefarge, høyde og hår. Hun er jo også svært omtenksfull da hun gir bort egg gratis, har donert tidligere og har egne barn. Det sistnevnte var faktisk bedre å høre enn at høyde, farger på donor stemmer med meg.

Men, nå etter innsettelsen tenker jeg ikke på donor i det hele tatt, nå er frøet samboern min sitt og så mitt... ;o)

Tror jeg var litt mikrokvalm i dag tidlig, aldri vært det tidligere, håper faktisk på å bli megakvalm, sorry dere som plages med morgeskvalme :)

Gratulerer!

Så fantastisk at du er gravid!

Fasinerende dette med donorer, før jeg ble gravid var vi ganske opptatt av hvilke valg vi hadde gjort, men underveis i graviditeten ble det bare mindre og mindre viktig, helt til vi faktisk glemte det helt. På et tidspunkt fantaserte jeg om at hvis vi fikk en gutt ville han kanskje bli lavere enn meg fordi alle menn i min kones familie er lavere enn meg. Tok ganske lang tid før jeg husket at hennes gener jo ikke var direkte avgjørende på det punktet...

Kos deg med kvalmen! Forhåpentligvis blir den ikke værre enn at du bare kan nyte den! Og blir den skikkelig ille, så er vel det greit også...det varer jo ikke evig;)

• 4 måneder senere...

Annonse

Til lykke med graviditeten :-D Håper nervøsiteten ikke tar helt overhånd, det er så mange faser og en lang ventetid. Håper du kan nyte øyeblikkene, også de med kvalme og halsbrann...! Tvi tvi og alt godt til deg og dine!

Og en jubelhurra til alle oss som får den ekstra hjelpen vi trenger, når naturen ikke gir oss det av seg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...