Gå til innhold

Litt skummelt å skifte trimester :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg kommer inn her. har vært her å kikket ofte i det siste og gledet meg til jeg skulle få komme inn her, men nå er det litt skummelt også. For jeg gledet meg slik i sommer å komme over 12 uker og så mistet jeg den dagen jeg var 12 uker på vei.

Men nå har jeg iallefall hørt hjertelyden og er ikke så redd mer. Men tenkte " jeg begynner på nytt igjen på en måte med nytt trimester" Blir liksom mer sårbar igjen med å være minst i uker kommet. Men tror nok det skal gå bra nå..er vel ods for det har jeg lest.

Men nå har jeg iallefall steget inn og har tenkt å bli her. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette går nok bra. Velkommen inn til oss. Selv er jeg 23+1 og har ennå noen uker igjen her inne:-)

Skrevet

velkommen til deg :) når er din termin ca da? går nok bra denne gang skl du se... mistet selv i 12 uke forrige gang, s vet hva du snakker om... nå er jeg i uke 18+3.... magen vokser, og det er gøy. gled deg :)

kos deg her inne da!

Skrevet

hei og takk :-)

har termin 17 mai, og magen vokser så jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei eller noe hehe. Ja litt skummelt med de ukene i begynnelsen. Gleder meg til å komme i uke 18 jeg også...og selvsagt til alle ukene etterpå :-)

Skrevet

velkomen.. er ikke så mye lenger enn deg på vei. termin 12 dager før deg :)

ønsker deg lykke til :)

Skrevet

hej du, ville bara nämna för dig att när hjärtljudet är lokaliserat är det minimal risk för missfall. Välkommer till det de flesta beskriver som den bästa fasen av din gradivitet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...