#butterfly# Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 gått opp kun 5,5 kilo!!!! Hurra, jeg er kjempeglad for det.. har spist godt og variert hele svangerskapet.. ikke trenet noe særlig.. Men, hadde altså litt å ta av fra før.. sånn rundt 10-15 kilo for mye.. men, hurra:) ble så glad når jeg veide meg i dag.. Bare et lite glad innlegg for meg selv her:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Hei hei, så flink du har vært. Gratulere med det, en liten seier i seg selv det om man har lyst til å gå ned eller holde seg der man er i utgangspunktet. Er selv i uke 37 og har gått opp 8 kilo, er veldig fornøyd med det. Lykke til med fødselen.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Er i 37+3 og jeg er faktisk 6 kilo lettere enn da jeg startet svangerskapet og jeg har ikke tenkt slanking.Har spist godt jeg også,men jeg var så veldig kvalm de 4 første måndene.Desuten har jeg nok spist mer kalorier enn det jeg ellers hadde unnet meg,for jeg legger i bunn og grunn veldig lett på meg. Venter også en stor gutt på 4 kilo,så jeg er spent på hva vekta sier når jeg har født om 21 dager.
#butterfly# Skrevet 1. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2006 Tusen tusen takk!! og lykke til selv.
2barns mor Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Hmmmm......... 25 kilo opp her i gården, men vet at det forhåpentligvis også denne gangen går av igjen etter fødselen. Sist gang var det 30 kilo opp.
duppsko Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 jeg har gått opp 20 kg, går her og vagger, er litt koselig !!
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 23 kilo opp her:) He he... Får bli skippertak etterpå! Godt å se at det er flere som har gått opp litt mer enn normalen da:) Unnskylder meg litt med tre i ødem...
Mayken Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Jeg er 39+4 og har gått opp 8 kilo. Har ikke gjort noe for det, men gikk ned nesten 10 kilo de første månedene, var så utrolig dårlig, og etter det har jeg spist akkurat det jeg har villet og ikke vært aktiv i det hele tatt, så det er egentlig utrolig at jeg ikke har gått opp mer. Men jeg skal absolutt ikke klage, er tynnere i overkroppen nå enn det jeg var før jeg ble gravid....hihihi
Gjest leelu23 HØYGRAVID Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 uke 38 her og opp 24 kg.. Ødem på 3 her og.. og det er jo toppen av skjema. så ENDEL vann i kropen kan man si.. og vann forsvinner fortere enn fett hvertfall
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Ca 12 kg og er 38+3 i dag:)
hønsemor Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 37 +5 i dag og har gått opp 9 kilo. Sist jeg gikk gravid gikk jeg opp akkurat 10 kilo ved den siste målingen. Da var legen så bekymret hele tiden, men den legen jeg har nå sier at vekta er super og helt fin. Jeg har i begge svangerskapene spist det jeg har hatt lyst på i tillegg til å være bevist på å spise mye frukt og grønsaker og variert kost. Variasjonen kan nå bli så som så av og til, men har prøvd!!
Gjest Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 puh...35 kg her...føler meg sprekkferdig...det værste av alt er at jeg ikke har skeia spesielt ut med usunn mat, eller spist mye, heller omvendt...men jeg har vært veldig plaga med bekkenløsning og ryggvondt, så det har blitt lite mosjon..har også de siste ukene fått en del vann i kroppen... blir mye gåing med vogna i månedene fremover ;o)
sebastians mamma Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 jeg har tre dager til termin og opp 18 kilo..puh..synes det er tungt!!
Lille Sprell og meg Skrevet 2. november 2006 #14 Skrevet 2. november 2006 Hei & hopp... har gått opp 13 kg (fra 57 kg til 70 kg), jeg, har 9 dager igjen til termin.. Det er jo forholdsvis på snittet tror jeg; men har lite vann i kroppen - så det er nok noen sjokoladerynker både her og der.. Har vært litt sløv med mat og snop, men har trent gjennom hele svangerskapet - senest i går - så da synes jeg at jeg har vært litt flink likevel.. Må bare si at jeg GLEDER meg så utrolig til å kunne bevege meg lett og ledig, hoppe, sprette, danse - ta på seg sko uten å måtte forbrenne 200 kalorier..hehe.. er nok ingen sannhet, men det føles dog sånn! Tenk hvordan det må være for de som har det sånn til vanlig, har jeg tenkt... Med stor mage; og hvor bare det å ta på sko, sokker, bukse er et ork.. Så glad en del av dette forsvinner naturlig, i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå