Gå til innhold

Desember: Hvem ligner desemberbarna på?

Anbefalte innlegg

Kjeder meg bittelitt akkuratg nå, og dette kom jeg på og spørre om når jeg satt å så inne på lille Mia`s hjemmeside, hun er jo så lik mamman sin.

Marekattungen er kliss lik pappan sin.

Hun er som snytt ut av nesa på`n. Absolut alt har hun etter pappan, bortsett fra at hu er jente.....

Ikke engang min mamma ser noe av meg i den jenta....

-Hadde vert litt kjekt om hun hadde noe fra meg også da....sukk.....

Hvordan er det hos dere?

Fortsetter under...

Her er det mammaen han ligner mest. Han ligner veldig på storesøsteren, og hun er veldig lik meg. Men har hørt flere ganger med han, at han ligner litt på pappaen og. En god blanding kan du si.

Veldig artig på babysangen, for der er det utrolig mange av ungene som ligner på mammaen sin :-)

Junior er helt lik meg da jeg var liten, men eldstemann er prikk lik pappaen. Nesten litt skummelt. Så på bilder av mannen da han var liten og hadde jeg ikke visst at det var han hadde jeg jaggu trodd det var sønnen vår! så gutta våre er veldig ulike. Det morsomme er at mannen har en bror som er 1.96 cm mens mannen min er 170 cm på en god dag : )) Foreldrene er veldig ulike, moren er 1.82 mens FAREN er 1.65. Så der har den ene fått alle genene til mor mens den andre har fått faren sine. De kunne jo delt det litt bedre syns jeg.. Er ganske høy selv 1.75 så høye sko har jeg ikke brukt dsiden vi ble sammen.. Bare hvis jeg går ut alene, da tar jeg de m høyest hæl!! he he

Tja si det. Jeg ser ikke sånt når de er så små jeg. Men de fleste sier han ligner på pappaen. Ida ligna også veldig på pappaen fram til hun ble 2-2,5, da ble hun plutselig en minikopi av meg:-) Jeg ser det til og med selv. Hun er dønn lik meg da jeg var rundt 3 år. Så det blir spennende å se hvem Even vil likne på til slutt.

Annonse

Her ligner hun mest på pappaen sin og det har hun gjort hele veien:)

Tror det er litt ekstra stas for pappa når folk sier hun ligner sånn på han og det skjønner jeg jo:)

Hun har samme fargen på øynene som meg da, men det er det få som legger merke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...