Gå til innhold

Varme strømpebukser???!!!

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som savner å kunne kjøpe seg litt tykkere strømpebukser? Jeg har sømfart ZIZZI på triaden, men fant kun tynne. Det er jo bikkjekaldt ute.... Må ut i all slags vær, for jeg har en liten hund som må på do:-) I dag trodde jeg at (sorry utrykket) musa mi skulle fryse fast til trusa pga kulda:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6924698-varme-str%C3%B8mpebukser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har H&M i det hele tatt ammebher over c-cup?? Jeg synes det er rart at de ikke selger undertøy i store størrelser der... veldig rart... Men jeg skulle kjøpe ammebh for venninna mi, og utvalget var labert på H&M. Ikke store cup størrelser der...

Sjekk ut Wilhelmines i Oslo/Drammen/Hønefoss/Vikersund... eller sjekk opp hvilke andre butikker som selger dominique/simply...

Ellers går noen LaMote strømpebukser opp i størrelse. De er faktisk veldig gode. Selges på vanlige matbutikker...

Hva med helsetøybutikker som selger ullprodukter? De bør kanskje ha noe også...????

Jeg har funnet noe, men det er stilongser... Ikke sexy å ha til skjørt og støvletter.. Vil ha en god tykk strømpebukse jeg kan bruke under bukser og til skjørt:-) Men i helgen blir det hvertfall ut for å kjøpe en ulvang stilongs.....

Men får dere plass til magen hvis det ikke er mammastrømpebukser? Jeg sliter veldig med å finne strømpe bukser jeg også, HM har mammastrømpebukser, men de går bare opp til strl L, og de fikk jeg nesten ikke over knæra (veier nå 90, er i uke 32).... og jeg holder også på å fryse ihjæl!

Annonse

Jennyblirmor!

Jeg er ikke gravid enda... så jeg har ikke det problemet enda... Men jeg er ganske så rund.... Jeg skal hvertfall kjøpe ulvang stilongs, for den holder god varme:-) Men jeg vil ha strømpebukse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi får legge inn en felles klage om at vi savner det:-)

Gjest Mayflower07

H&M har da vel ingen bh'er over 85C...

Jeg har spurt dem!

"neeeieeeh...det har vi da ikke.."

Akkurat som om noen skulle ha større pupper enn det!!!

Så disse "skinny bitches" som er fullstappa med silikon har sikkert 85C de..siden de er så tynne fra før,at selv m 500g silikon i hver pupp blir de ikke større enn 85C...

*grrrrrrrrrrrr*

måtte bare ha ut litt usaklig irritasjon;)

Hei dere flotte store kvinner!

KappAhl har også tykke strømpebukser i store størrelser. XLNT serien.

Det har de i hvert fall her på vestlandet. Jeg har kjøpt i str 52 og de er veldig gode fordi de har en kile i skrittet og oppover til linningen. Der får man plass til mage rumpe lår og andre ting man måtte ønske.

Lykke til i vinterkulden!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...