LillaGumman 07.02.07. Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Noen som har gode råd mot kramper i leggen(e) om morgenen...? Får det etter at jeg strekker meg sånn i halvsøvne om morgen - noen ganger er det veeeldig vondt!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Jeg tar Calsium extra, inneholder magnesium. Har hørt at kramper både kan komme av kalsium og magnesium-mangel. Uansett, det hjalp meg. Hadde kramper til stadighet, og det var kjempeslitsomt. Og ikke for å snakke om vondt!!! Jeg kjøpte det på Rema..
Gjest Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Jeg syns det hjelper å strekke benet + varme omslag.
Audrey Horn Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Har hørt at det skal forebygge å spise bananer og drikke tonnic-water... Aner ikke om det hjelper, men bananer er jo greit å spise!!!!
Gjest Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Hei på deg. Du trenger Magnesium, og det litt brennkvikt. Jeg enbefaler deg egentlig å ta et multivitamintilskudd som inneholder Magnesium. - Så får du i deg andre vitaminer som er viktig for opptaket av magnesium i kroppen. Men du, ikke kjøp helsekostpreparater på dagligvare... Kjøp heller på apotek, helsekost eller bandagist. Der kan du få rett veiledning og råd. Fortell dem at du er gravid (om det ikke synes), så anbefaler de rett produkt. Det finnes mange produkter der ute som ikke er bra for oss gravide... Ønsker deg lykke til!
småen og smulan Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Det er nook mangel på magnesium, men jeg ville rådført meg med lege eller jordmor før jeg proppet i meg vitaminer av alle slag. Jeg fikk beskjed av jordmor om å ta magnesiumtabletter, en om dagen (selv om det står tre på pakken), men ikke alle mulige andre vitaminer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå