Gå til innhold

Kramper i leggene! Aaaai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode råd mot kramper i leggen(e) om morgenen...? Får det etter at jeg strekker meg sånn i halvsøvne om morgen - noen ganger er det veeeldig vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar Calsium extra, inneholder magnesium. Har hørt at kramper både kan komme av kalsium og magnesium-mangel. Uansett, det hjalp meg. Hadde kramper til stadighet, og det var kjempeslitsomt. Og ikke for å snakke om vondt!!!

Jeg kjøpte det på Rema..

Skrevet

Har hørt at det skal forebygge å spise bananer og drikke tonnic-water...

Aner ikke om det hjelper, men bananer er jo greit å spise!!!!

Skrevet

Hei på deg.

Du trenger Magnesium, og det litt brennkvikt. Jeg enbefaler deg egentlig å ta et multivitamintilskudd som inneholder Magnesium. - Så får du i deg andre vitaminer som er viktig for opptaket av magnesium i kroppen.

Men du, ikke kjøp helsekostpreparater på dagligvare... Kjøp heller på apotek, helsekost eller bandagist. Der kan du få rett veiledning og råd. Fortell dem at du er gravid (om det ikke synes), så anbefaler de rett produkt. Det finnes mange produkter der ute som ikke er bra for oss gravide...

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Det er nook mangel på magnesium, men jeg ville rådført meg med lege eller jordmor før jeg proppet i meg vitaminer av alle slag. Jeg fikk beskjed av jordmor om å ta magnesiumtabletter, en om dagen (selv om det står tre på pakken), men ikke alle mulige andre vitaminer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...