Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex i den fruktbare perioden?

Anbefalte innlegg

Heisann! Lurer på en ting... Er nå i vår 4pp, å nå e eg så klar for å bli gravid!!!!;-) Som alle andre her inne..;-)

Fikk positivt på el-test lørdag og søndag. Har hatt sex hver dag fra tirsdag i sist uke tom søndag. Så muligheten må hvertfall hver der denne gangen!!

Men tilbake til det eg lurer på; Hvor ofte har dere sex i den fruktbare perioden? Det bør vel holde med engang pr.dag?

Samboeren begynner å bli lei av "tvungen"sex....hehe!

Fortsetter under...

Samboeren min har ikke like mye behov for sex som meg, så vi pleier å spare oss til EL-perioden og da har vi ca annen hver dag. Denne pp har vi hatt sex 3 dager på rad så nå har jeg store forhåpninger:-)

Hei!!!!

Vi hadde sex annenhver dag. Men jeg gjorde ingen ting annet enn å vise enda litt mere "engasjement" rundt el. Min kjære visste ikke noen ting om at jeg hadde el. Vil ikke at han skal tenke at han MÅ ha sex... Vet at vi kunne hatt sex mye oftere vis det kun var opp til han....

Det holder lenge med en gang om dagen, med tanke på at sæd'n holder i opp til 5 dager, så har dere nok hatt "mere en nok" sex...

Lykke til!!

Hei Stine

Vi sparer oss ikke fordi det er smart, men i og med at vi har så lite sex så samler vi opp (kanskje et bedre ord) til rundt el.. Skulle gjerne hatt sex oftere, men vi må lissom være to om det:-)

Annonse

vi har og hver dag rundt el og annenhverdag ellers i perioden. avogtil litt mindre etter el dersom vi har hatt sex heeeele tiden fra mens og frem til etter el. men prøving er jo også gøy dah :P blir jo lissom litt ekstra spennende når en skal ha sex så ofte og hele tiden må en jo finne på no nytt og spennende hele tiden så d ikke skal bli kjedelig plikt sex :)

Annonse

ja sålenge det ikke blir et "sliiit" hehe så kan det jo være greit og øke takten litt akkurat rundt el, det kan jo ikke annet en å øke sjangsene litt:)) vi har somregel sex hver dag vaffal fra el testen slår positivt ut og til dagen etter (blir jo tre-fire dager) etter det så er vi somregel litt sex utslått:p så da blir d en liten pause så koser vi oss frem til ikm og så viss mensen kommer så blir det jo en "ufrivillig" pause og daaa er vi sååå klar igjen nå mensen endelig er over :P

jeg skal etter syklusen ha eggløsning på mandag, så her har vi begynnt å ha sex hver dag/kveld nå. Fikk dette tipset av ei jordmor, hun sa ti til 14 dager etter mens er sjansene gode for å få det til å klaffe, men den abselutt viktigste hjelpe var å nyte sexen, ikke ligge å stresse seg opp med tanker om blir jeg gravid nå!!!! Noe som kjener seg igjen :)? Jeg gjør hvertfall det.

Så for oss/meg nå, blir det sex hver kveld fra til onsdagen, så da får vi se om den satt denne ganger. Så da blir det spennede rundt den 20, men denne mnd er jeg mye roligere en jeg har vært før, så kansje, kansje ;)

Min kjære er ikke hjemme hver kveld i uka, og når han er hjemme så er han sliten. Så da er det ikke lett å få ting til å klaffe. Men nå har han fått beskjed om å lade geværet og være klar ved hver mulighet fra 11.-16.nov! :) Trøtthet og hodepine ingen unnskyldning!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...