Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Hei var å kjøpte den kule kjolen idag til julebord,julen og nyttår, fikk til svar at den passet bedre til sommeren.hmmmm Valget sto mellom en tekkelig svart med lange armer, ganske stilig, men da jeg fikk på den andre som er mørk blå i bunnfargen med oransje og hvitt(blomster)på så var det love at first sight hihi. Utrolig tøff, er bilde av den i det nye gravid bladet som kom ut denne uken. tror jeg blir knalltøff i den med høye støvletter og det rette tilbehøret eller synes dere andre og at mannen har rett ang. at jeg burde vært A4 og tatt den svarte. Venter spent på svar her fra dere
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 På hvilken side i bladet er det bilde av kjolen?
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Hvis det er den på side 47 så synes jeg den var kjempefin jeg! Liker ikke så godt helt svarte kjoler. Tror du blir fiiin i den nye kjolen din
fiona71*2pp Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Hei... Gå i den kjolen du likte best... Hvis det e den på side 47, så har æ og stor tru på fint tilbehør å kule sko/støveletta... Sommerkjole?? Bare for at det blomster eller?
Dingeling Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 unnskyld meg,men er det han eller du som skal bruke den?? trodde vel at det var du så da skal jo han bare drite i det.. MANNFOLK!
Tommage♀♂ Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Du har jammen en modig mann! Sambo hadde ALDRI turt si seg uenig med meg når det gjelder klær, hehe=) Kritiser klærne han skal gå med, si det er hverdagsklær! Og for all del, gå i den kjolen du trives best i!
mammantil2+1 Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Jeg synes du skal kjøpe den kjolen som du liker best og ikke minst, den kjolen du føler deg mest vel i. Jeg hadde gitt lang marsj i hva sambo/mannen mente om den saken. Det er så utrolig vanskelig å finne kjoler og pen tøy/jakker etc som er behagelig og ikke minst sitter pent når en går gravid og spesielt når man har kommet så langt som til 6 mnd +++ at har du funnet noe som du liker og er behagelig så hadde jeg valgt det. Du kan jo evt inngå t kompromiss med et svart sjal til e.l. i tilfelle han synes den er veldig blomstrete, da toner du den jo litt ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå