Gå til innhold

Hei alle super damer !!!!!!!! Har savnet dere så masse

Anbefalte innlegg

Ja, da er jeg har igjen, etter en sommer med både opptur og nedtur.

Etter ma i sommer har jeg prøvd å leve livet, jeg har festet og levd livet, sagt til alle att, jeg kan jo ikke legge meg ned nå, må jo bare se fremover........jeg har også klart det, men, savnet kommer krypende.

Så nå er vi igang igjen, 13 forsøket, tenk om det skal bli mitt lykke tall.........

Begynner på primolutt den 13 nov for å få igang blødning og så tipper jeg ca 19 er jeg igang med progynova og akupunktur. Jeg syntes det er like spennende som første gang jeg........og går på med godt mot !

Ellers har jeg det veldig bra mine damer.......håper det er bra med dere også, jeg har savnet å skrive her, men har kjent det har vært godt å holde litt avstand også.

Men nå er jeg tilbake, gleder meg til å høre fra dere og følge dere til målet........baby 2007.....hehe.......... Vi må ikke gi opp, jeg gjør ikke det.

Stor klem

Fortsetter under...

Hjelpe meg, 13.forsøket...!!?

Du er en tøff dame, ingen tvil om det!!!

Vet hva du snakker om ang MA, det er tungt....

Men man kan som sagt ikke gi opp, du har helt rett i det!!

Ønsker deg all lykke til med neste forsøk, du oppdaterer vel får jeg håpe?

Klem-

Oioi ja du er ei tøff dame gitt. At du ikke har gitt opp er jo helt utrolig..

Det skal du virkelig ha for.. men da skal du se at dere lykkes også!!!

Ønsker deg bare alt godt jeg!!! lykke til

Hei norcathy.

Godt å høre at det går bra med deg.Og det er virkelig beundringsverdig at du begynner på ditt 13 forsøk. Vi får virkelig håpe at dette er ditt siste.Skal krysse fingrene for deg. Masse lykke til.

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...