Gå til innhold

skikkelig deppa jeg nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en forferdelig opplevelse med en drittlege i går...

http://www.barnimagen.com/forum/thread/6903999

og kjenner i dag at dette tydeligvis gikk mer innpå meg enn hva jeg trodde..åh, det er så kjipt..

har bare lyst til å sette med ned å begynne å grine!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkar deg!

jeg fåreslår at du tar opp dette med jordmoren din. ingen skal bli behandlet sånn. karnsje dra på en ny ul, med en mye mer profesjonell lege.

karnsje hun bare var sjalu, for du har en nydeli beibi i magen:) prøv å se på det sånn.

lykke til:)

Skrevet

Kjære deg..

Skjønner at det sitter i enda. Legen var mildt sagt frekt. Håper du klarer å få fokuset over på at den lille har det bra der inne.

Har hatt noen slike opplevelser opp igjennom årene. Det som for meg er mest sårende, er at de ikke hører på en. At de får deg til å sitte igjen med en følelse av at du har forstyrret dem mindt i middagen hjemme, at du rett og slett er dum og uønsket.. Når legen i tillegg kommenterer kroppen din på en så ufin måte, ja, da er det ikke rart en blir nedfor.

Gråt ut i kveld, glem legen i morgen. Tenk på den lille svømmende babyen i magen.Den har det best når mamma har det bra.

Lykke til.

Skrevet

Jeg synes dette var oppførsel langt over streken. Jeg tror nesten jeg hadde sendt inn en formell klage - kanskje det er en måte å bearbeide det for deg også? Jeg er usikker på hvem du i så fall skal sende klagen til, men søkte litt og fant i alle fall dette på Lommelegen.no (http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322400)

----

Rett til å klage

Du har rett til å klage hvis du mener at du ikke har fått den helsehjelp du har krav på eller mener at du ikke er blitt informert tilstrekkelig. Du kan klage direkte til det helsepersonellet det gjelder, til avdelingen, til sykehuset, til pasientombudet eller til fylkeslegen. Klage til fylkeslegen må være skriftlig (og for ordens skyld bør de andre klagene også være det), og du må saklig beskrive forholdet du vil klage på. Du må selv undertegne eller den må undertegnes av en som representerer deg.

------

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...