Gå til innhold

Anbefalte innlegg

..og han er enig med meg!!

det er stooor mulighet for at jeg føder FØR termin!! (fødte 18 dager for tidlig sist, og da tror han at babyen kommer i slutten av denne måneden!!!!!)

fortalte han om at jeg har mange vonde kynnere med nedpress og vondt i rygg og hofter samtidig, og at de har kommet ofte (4-5 ganger i timen). har jo også våknet midt på natta av at det gjør UTROLIG vondt..ikke kan jeg røre meg da heller...

sa også at jeg ikke ville stresse med det heller, for nå er jeg jo kommet så langt, at hvis fødselen starter, så stopper de ikke fødselen. (35+0 i dag)

han sa at han synes det var lurt ;)

babyen vokser og har det bra, symfysemål på 32. midt på den røde streken. har liggi 1 cm under streken helt fram til jeg ble sykemeldt, så han mente det hadde hjulpet babyen og meg!!

hodet ligger ned, men er ikke festa. fikk spurt om det stemmer at hvis vannet går, så må jeg legge meg ned. det stemmer visst! sånt er jo veldig greit å vite!!

så hvis vannet går, så ringer jeg bare 113!! ikke noe gåing til bilen og sitte i en bil i 25-30 min da!!

herreguuuud! jeg kan nesten ikke vente!!

gleder meg som en liten unge!!!!

ihaaa!! :D

klem, klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6924077-var-hos-legen-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Så spennende! :) Angående festing av hodet og sengeleie. Det stemmer ikke. Du trenger ikke ligge. Ville ha ringt føden før jeg ringte 113. De som sitter på sentralen vet at en ikke trenger sengeleie selv om hodet ikke er festet (i de fleste tilfeller). Så ville heller ringt føden så kan jordmor der avgjøre hva som er best. :) Om hun mener du trenger ambulanse bestiller hun det for deg. Lykke til! :)

sant det, bekkeblom, mente vel egentlig føden, men skrev 113...

(tidlig ammetåke, mon tro??)

novemberbarn hadde ikke gjort meg noe, nei.. hihi

har faktisk bedt sambo om å fortelle det her inne når babyen er født!! så skal nok klare å holde dere oppdaterte!!

og er jeg ekstra flink, så skal jeg fortelle det her inne FØR jeg reiser inn og føder!

can`t hardly wait!!

klem

Annonse

jeg har planlagt, (inni hodet mitt) å føde om ca 2 uker.. da er jeg 37 uker på vei, og babyen er å beregne som fullbåren (sa legen min i går)

fram til da, skal jeg ikke stresse rundt , skal i allefall PRØVE å ikke gjøre det.. hehe

dere vet skkert åssen det er.. vi er jo ikke kvinnfolk for ingenting!! ;)

klem!

Så gøy å høre da!! :) Håper at det stemmer for deg da!

Ikke for å dra ned på humøret ditt, men en liten advarsel: Naboen fikk høre 6 uker før termin at her kunne fødselen starte når som helst, og at hun kom til å føde lenge før termin. Både legen og jordmoren sa dette til henne. Hun var kjempeforberedt på det, og når vi spurte va hun kom til å gjøre om hun gikk over tiden svarte hun at det hadde hun aldri klart!

Men joda, 18 dager over termin ble babyen tatt med keisersnitt.Fikk seg en skikkelig nedtur med andre ord.

Men krysser fingrene for at du slipper å vente så lenge da!! :)

Klem fra

Å så spennende!!! Tenk om du føder om to uker da........ ohh my god :o) Nå blei jeg litt gira her.... på dine vegne tjiiihiiii ;-)

Jeg har også lyst å føde før termin, helst en uke før i allefall....... men mamma gikk 10 dager over med både meg og min søster...... Er det ikke litt arvelig a??? Eller ikke?????

Slapp av og kos deg fremover da.... nyyyt den siste tiden som gravid

;-)

Kor spennanesn....

Født en mnd før termin sist. Og tenkt at det hadd vært fint å gjør det en gang tel... om babisn e like rask og fresk som sist så klart! Men så bei æ litt stressa av disse jernlagran mine som e så dårli... svigerinna mi sleit vesst å med det og fikk ikke opp jernlagran før fødseln og va da heilt kake i evigheta etter.... så kanskje æ må se om æ får opp jernlagran først da...

Ja, ja en teng e sekkert og babisn kjæm når den e klar førr å kom ut! Ikke nå å gjør me det uansett :D

Annonse

Håper på det samme som deg jeg:-)

Er 36 fullgåtte uker i mårra,og er heeelt klar for å føde om 1-1 1/2 uke:-)

Fødte to uker før termin sist,og er liksom veldig innstilt på det nå også.

Gjett om jeg blir skuffet hvis terminen kommer og det ikke har skjedd noe...

Npr har du termin, Ulvepus?

Jeg har termin 3. des.

Så godt å høre at alt er bra med deg og babisen! Det var nok lurt å bli sykemeldt, høres det ut som!

Du er heldig som har kommet til uke 35. Jeg har jo, som skrevet tidligere fått beskjed om å holde meg i ro så ikke fødselen skal starte nå, og jeg gleder meg til jeg kan skrive uke 35! Det er neste milepæl, for da får jeg føde på lokalsykehuset. Men bare vent og se, den som går overtid er nok meg! ;)

Ta vare på dere nå da, og prøv å ta livet med ro... Lett å si, ikke sant, men ikke fullt så lett å leve opp til!

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...