~anette & lukas + ella ~ Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Hvordan merker man om babyen har/får Asma? Finnes det symptomer? I såfall hvilke?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 1. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 1. november 2006 Glemte visst en t der... Astma
-carina- Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Vet ikke helt, jeg... Men kanskje du finner noe informasjon her: ) http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/helse/har_barnet_mitt_astma
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Jeg er selv født med astma,eller fikk astma ikke lenge etter fødsel. Babyen vil få en salgs tørr trillende hoste,litt hes aktig kanskje..astma anfall er når barnet hiver etter pusten litt sånn hikste pusting/hes pusting...uff er ikke god på å forklare!!! Ok,skal gi meg på å prøve å forklare noe mer nå,vanskelig å forklare synes jeg,men man hører det som regel på hosten. )
frukt Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Gutten vår fikk babyastma. Legene stilte diagnosen ut ifra at han var ofte forkjølet, minst én gang pr. mnd, og at det varte i over 2 uker hver gang. Han ble alltid veldig tett i bringa og hadde vanskelig for å puste, spesielt om nettene.
*jaja* Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Tung pust, både inn OG ut. Hoste over lengre tid, spesielt når om kveld/natt og morgen. Hosteanfall under aktiv lek. Forverring ved kulde. Er i alle fall min erfaring med mitt astmabarn.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 1. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2006 Ok. Takk for svar Min gutt surkler litt i brystet og hoster en gang i blandt, tørr hoste. det har han gjort siden fødsel. I dag pep det når han pustet, det varte ikke lenge, men lenge nok til at jeg begynte å tenke på at han kanskje har astma... Håper ikke det. Tror jeg skal ta han med til legen en tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå