vims-74 Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Hei, hvordan går det? Fått snakket med noen flere leger eller ligger du bare i halsvima og venter?
vims-74 Skrevet 1. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2006 Hm, hun er kanskje sovnet... nå er hun jo et eller annet sted tvers over gangen fra meg, men ekke sikker på hvor Får satse på at hun har fått i seg litt mat i dag, og at hun er ved godt mot
3 rosa og en blå Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 heia god morgen!! de har nå sett i gang behandling for de stoffene som kroppen manglet med intravinøst så jeg ble lenket fast til senga fra kl 21 til kl 24 i går fordi jeg har så tynne årer i handa så jeg måtte ligge stille med den og fikk ikke lov til å taste eller gå opp før etter de var ferdig.. og da var jeg så sulten at jeg måtte gå på kjøkkenet får å se om jeg fant meg noe å spise..og der satt dett drøss med leger og koste seg med mat så det var meget skrapet hehe men litt ble det jo.. i natt fikk jeg merkelige smerter ned mot lysken på høyre side at jeg bare lå å vrei meg i senga mange timer før jeg sa jeg måtte ha noe for de smertene og da fikk jeg 2 paracet og endelig da fikk jeg ro og sovnet..smerten er der i dag også, men ikke så ille da.. det ble 3 stikk i dag da de hadde litt problemer å finne åre så jeg måtte til slutt gå ned på laben for å få de til å stikke og det ble resultat på første stikk..og etter det så gikk opp på avd får å prøve å spise frokost og det var jo ikke ennå fult opp med mat så det var ikke så mye å velge i og det er jo ikke noe serlig da man plages med kvalme og må finne noe man har lyst på.. det ble ei skive med leverpostei og et glass med saft..men etter jeg var ferdig å spise så kom dem sa at jeg skulle på ul og måtte være fastene hehe hvorfor sa dem ikke det litt før da..hadde jo ikke behov å spise den brødskiva da..så nå må jeg vente til kl 13 og være fastene til da grrrr dette ble litt syteinnlegg fra min side... vims: hvordan går det med deg da??? kjenner du forandringer eller blir det gjort noe mer?? jeg ligger rett over gangen hehe bare kom hvis det blir for kjedelig for deg...
vims-74 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2006 Hallo! På denne siden av gangen går det fint, blir litt mye venting, men sånn er det nå bare! Hvordan gikk det på UL? Og har de funnet ut noe flere tiltak for å få deg i tipp-topp-shape igjen eller?
3 rosa og en blå Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 joda det gikk bra på ul, men morkaka ligger i veien for vanelig fødsel hvis det skjer nå så det er bare å håpe på at den flytter seg litt lenger opp og at han kan være inne i magen god stund i magen... fikk en veldig glad melding i dag da at pappaen fikk visum og kommer løpet av neste uke så jeg gleder meg veldig til det da.. ellers ligger jeg med intravinøst som går sakte men sikkert inn i kroppen 8 timer nå hehe og må også ha litt veske i natt da jeg får i meg for lite veske.. ellers må jeg nok vente å høre noe mer i morgen hva de har tenkt å gjøre.. er det noe nytt der da???
vims-74 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2006 Får håpe den flytter seg litt da! Bra nyhet at pappan kommer!! Fint at du får i deg næring mens du først er her iallefall, spent på hva de sier i morra! Her er ingenting nytt, venteventevente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå