Gå til innhold

Sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at det svir når man har sex, når man er gravid? Klarer liksom ikke nyte det på samme måten. Merker også at jeg er mye mer følsom enn før....stakkars min kjære, så tålmodig som han er og venter og venter på at jeg skal bli i form. Når jeg endelig er i form, så skjer dette.....Hva skal jeg gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svi kommer det nok alltid til å gjøre hvis du har sex når du ikke vil eller kan nyte det(da vil du ikke bli skikkelig våt) blir du ikke skikkelig våt kan du få en følelse at det svir etterpå.

Da blir hele sexakten mer gnissing nedentil enn at det glir=) he he rar forklaring men håper du forstår den.

Selv om du ikke er på et punkt at du ikke har så enormt mye lyst på sex så kan det forandre seg etter hvert og i mellomtiden så er det mye annet du kan gjøre sammen med partneren din.

Han kan bli fornøyd med det han=)=)

Så kan dere fortsette når det (og hvis) du får lystene skikkelig tilbake=)

Skrevet

Etter jeg ble gravid har jeg merket at det tar lenger tid med "oppvarming" før jeg er våt nok for samleie uten at det svir eller gjør vondt. Det er visst normalt at det kan gjøre litt vondt, pga tynnere slimhinner i skjeden. Prøvde med glidekrem og det funker flott. Da slapper jeg mer av og alt blir bedre. K-Y warm liquid glidemiddel kan anbefales. Kjøpes på apotek. Gir en varmende følelse, føles naturlig.

Skrevet

Eros glidemiddel anbefales på det varmeste. Den er ikke klissete, og trekkes litt inn i huden som en fuktighetskrem og gjør den myk og smidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...