¤Maril¤ 5åring♥,1 i magen♥ Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Var hos legen igår med betennelse i ei arm.. fikk resept på ibux 600mg men leste etter jeg kom jeg at disse ikke skulle tas hvis man prøvde å bli gravid. Tenkte å ringe legen imorgen å få skrevet ut noen andre. Noen som har vært borti lign å vet hva de kan gi istedet..?bare lurer.. Også lurte jeg på om noen kan fortelle meg hva som skjer første gangen man er til legen for å få 'hjelp' til å bli gravid..(utredning o.l) ? Ble litt rotete dette, men tenkte å spørre legen min imorgen når jeg ringer om råd og hjelp til dette.. er i 7 pp nå..Kanskje litt tidlig å begynne å bli utålmodig, men..
Gjest Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Du får nok noe med paracetamol og ikke imuprofen i. Pinex Forte for eksempel.
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Har også lest her at Ibux ikke er bra hvis du vil bli gravid.. Sjekk med legen din du om du kan få noe annet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå