Gå til innhold

Endelig inne her hos dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

jaja endelig så har det gått tre mnd, så den største risikoen er heldigvis over. Har vært på ul å sett at hjerte på den lille min slår, det var stort for ei som ønsker seg barn så sårt....

men nå er jeg her.:-)

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen=) Jeg er i uke 20, har vært på ul og fått sett en liten tissefant=D

Skrevet

Velkommen hit. Gratulerer med spire :)))

Skrevet

Velkommen til neste fase. Her er det bare å slå seg til ro for her skal du få bli en stund:-)

Skrevet

hei..

Tusen takk for den koselige velkomsten... koselig når dere er slik da... ja jeg gleder meg til å være her med dere fremover nå....

klem fra

Skrevet

HEI! :-)

Det er sjelden jeg er her inne nå for tiden, men har sett etter nicket ditt hver gang, og nå plutselig så jeg det!! Hvordan går det med deg? Utrolig at vi endelig har kommet over de 12 ukene!

Jeg begynner kanskje å bli mindre trøtt, og aner et bittelite overskudd enkelte dager...! Får håpe det blir bedre i ukene fremover. Er kvalmen din gått over da? jeg er av og til litt småuggen enda, men det er lite. (Har jo aldri vært noe kjempekvalm heller da.)

Håper formen din er bra!

Klem

Skrevet

Velkommen skal du være, håper du får en fin andre-etappe i svangerskapet ditt !

Skrevet

Velkommen hit :-)

Skrevet

Jeg er ogsåakkurat over her... 12+1 i dag....Skal på UL i desember...

Skrevet

Hei på deg også litjpia77..

Ja jeg er ikke inne så ofte her lenger jeg heller, kvalmen har begynnt å avta litt, enkelte dager som jeg er dårlig da... Men jeg er ganske trøtt o dagene egentlig, vi har vært på tre ul da å fått høre hjerte på vårt lille gull,det var helt fantastisk... har du vært da??

Men plutselig blir jeg skikkelig sugen på noe godt, men sånn er det vell å være gravid... hehe

Koselig å høre fra deg, har tenkt på deg

klem

Skrevet

Hei, igjen!

Har vært på to ul, i uke 6 og i slutten av uke 9. Det var helt utrolig å se det 3D-bildet vi fikk på den siste ultralyden. Der ser vi jo et bittelite menneske, jo! Med både hender og føtter og antydningen til ører og øyne! Fantastisk! Gleder meg kjempemye til ul i uke 18.

Ønsker dere å få vite kjønnet? Det gjør vi... jeg er så nysgjerrig av natur at jeg klarer ikke å la være! Mannen min er overbevist om at det er en gutt. Vi får se. Det spiller jo ingen rolle om det er jente eller gutt.

I morgen reiser vi til Spania. Har ei ukes ferie. Mine svigerforeldre holder hus der på vinteren, så det er de vi skal besøke. Blir godt med litt varme nå i gufne november.

Ha ei fin helg, så "snakkes" vi etterhvert!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...