Vestlandske meierier A/S Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Leste et innlegg i foreldre og barn idag.... ei dame som skreiv et tips omdet... ho hadde bb, og hadde fått beskjed av legen å kjøpe kesam.. smøre det på begge puppene (selv om du bare har betennelse i 1), la det virke i 20-30 min ca 2-3 ganger daglig... kommer ann på hvor kraftig betennelsen er.... etter en dag merka ho at det var akkurat som betennelsen ble dratt ut av puppen.Legen var av tysk opprinnelse, og fortalte at ved tyske sykehus var det svært vanlig å behandle brystbetennelse med kesam, selv i de værste tilfellene... er jo verdt å prøve da, spesielt om en merker det er noe på gang kanskje... det skal ihvrtfall jeg gjøre om jeg får det igjen... jeg prøvde akupuntur og hjalp... tro det eller ei... jeg hadde ikke tro på sånt...
Expat Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Jupp, det gjorde de på meg på tysk sykehus, er lactobacilluser i kesamen. Må jo ha ab i tillegg, men det motvirker iallefall soppen som har en tendens til å komme, og kalde omslag etter pumping er fint når man har bb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå