Gå til innhold

Trenger litt støtte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med aller, aller siste korrektur og redigering på masteren og har mistet helt motet:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg den litt fra den en stund (hvis du har tid til det), og så se på den litt senere - lett å se seg blind på slike ting hvis man sitter for lenge med den av gangen... Ordner seg sikkert!!

Lykke til!!

Skrevet

Sender en diger klem herfra, sammen med en stor kopp kaffe og en solskinnsbolle! Stå på jente, du er flink -og snart i mål! *klem*

Fikk du konvertert dokumentene du skulle eller er du ikke helt der ennå? :)

Skrevet

Er ikke helt der enda, men si masse takk til vimsemannen:) Linken fungerte, men dokumentet mitt viste seg å være for stort. Jeg lasta ned prøveversjonen som lå på samme side og skal teste det snart. Viss ikke har jeg funnet en venn med pdf-omformateringstilgang som IKKE har kone som kan føde når som helst:)

Skrevet

Zoomer: takk for råd forresten:) Skal legge meg i sofaen snart, men må få gjort litt mer fornuftig først:)

Skrevet

Hva har høyest pri? Send det over skal jeg se på det.

Skrevet

Tenk på at du nå snart er ferdig. Det er bare en liten siste innsats som gjenstår så er det slutt med slit og arbeid i denne omgang. Se for deg hvor befriende det vil bli å endelig levere oppgaven og være ferdig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...