Hanne og jentungen Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Sitter med aller, aller siste korrektur og redigering på masteren og har mistet helt motet:/
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Legg den litt fra den en stund (hvis du har tid til det), og så se på den litt senere - lett å se seg blind på slike ting hvis man sitter for lenge med den av gangen... Ordner seg sikkert!! Lykke til!!
vims-74 Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Sender en diger klem herfra, sammen med en stor kopp kaffe og en solskinnsbolle! Stå på jente, du er flink -og snart i mål! *klem* Fikk du konvertert dokumentene du skulle eller er du ikke helt der ennå?
Hanne og jentungen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2006 Er ikke helt der enda, men si masse takk til vimsemannen:) Linken fungerte, men dokumentet mitt viste seg å være for stort. Jeg lasta ned prøveversjonen som lå på samme side og skal teste det snart. Viss ikke har jeg funnet en venn med pdf-omformateringstilgang som IKKE har kone som kan føde når som helst:)
Hanne og jentungen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2006 Zoomer: takk for råd forresten:) Skal legge meg i sofaen snart, men må få gjort litt mer fornuftig først:)
selfangerkjerringa Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Hva har høyest pri? Send det over skal jeg se på det.
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Tenk på at du nå snart er ferdig. Det er bare en liten siste innsats som gjenstår så er det slutt med slit og arbeid i denne omgang. Se for deg hvor befriende det vil bli å endelig levere oppgaven og være ferdig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå