Gå til innhold

Knapphullsblomster til forloverne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker forloveren til mannen lik knapphullsblomster som brudgommen?

Hva me forloveren til bruden?

Vi skal ha en enkel borgelig vigsel, hva er brukelig, skal jeg bestille knapphullsblomster/ blomster til forloverne også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brudgommens forlover får ofte en litt enklere utgave av brudgommens knapphullsblomst.

Skrevet

Vi hadde også enkel borgelig vielse.

Jeg hadde brudebukett.

Mannen min og hans forlover hadde knapphullsblomst.

Da ble liksom min forlover den eneste uten blomst, og det mente jeg var for ille. Derfor kjøpte jeg en "knapphullsblomst til henne også, en litt "større" utgave til henne. Det ble veldig allright! Men om det er vanlig, brukelig... Nei, det vet jeg ikke, er ikke så opptatt av det heller... :-)

Skrevet

Vi har bestilt knappehullsblomst kun til sambo sin forlover, og både min og hans far. Vet heller ikke om det er vanlig...

Skrevet

Vi kommer også til å gjøre det sånn.. Til sambo, hans forlover og fedrene våre.. Vet ikke om det r vanlig at mannens far har, men vi ønsker gjerne det.. Min forlover skal ikke ha blomster..

Skrevet

Mannen min og forlovere hans fikk knappehullstblomst. De hadde helt lik, men det var fordi den vi valgte var veldig enkel. Kun en rose med et blad bak.

Skrevet

Vi hadde borgerlig vielse, og mannen min hadde en kala i knappehllet, det hadde forloveren hans oxo. Men den mannen min hadde var litt mer "pynta" om du skjønner, med litt ekstra grønt rundt og sånt. Jeg hadde tre enkle kala surret med grønne, lange blader som brudebukett. Rundt hang det en rosa sløyfe. (Brudekjolen min var oxo rosa, gammelrosa)

Skrevet

hei!

forlovere kan og ha knapphullsblomst.. om man kaller det corsage så er det lettere å fatte at jenter kan ha det og.. man kan og lage et "armbånd" i vikletråd/pyntetråder i stål pynet enkelt med matchene blomster til kvinnlig forlover om det ikke passer med knapphullsblomst i forhold til kjole..

hun kan og få f,eks en blomst av en lik type som i brudebuketten..

evnt pynte håret med en blomst lik som i brudebuketten...

at alle har en blomst på et vis gir en flott og enkel helhet og den uten føler seg ikke utenfor..

det er som regel vanlig at brudgommen har en litt annerledes corsage/knapphullsblomst enn forlovere og fedre..

det kan være mye annet enn bare en blomst med grønnt og..

om brudebuketten er rund kan feks knapphullsblomstene lages som en liten krans dekorert med mathene perler, gress og små blomster som tas igjen i brudebuketten.. da kan brudgom feks ha en større krans (forsatt veldig liten altså. str med en fyrstikkeske ..men rund..) med en blomst fra brudebuketten i,..

kransen (sirkelen) har en flott symbolikk, uendelig.. man håper jo kjærligheten er uendelig, og til døden skiller en ad.. og noen velger å tro den varer da og.. selv om sirkelen brukes mest i begravelser synes jeg den er flott til bryllup og:) den er sterk, uendelig,bindende..

håper dette var til hjelp.. husk at "alt" er lov. gjør det som føles riktig:)

hilsen blomsterdekoratøren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...