Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Hvordan går det med dere. Er det begge som skal hente fra fryseren, eller?

Jeg tenker på dere, og krysser fingrene. Vi trenger flere sunnmøringer her i landet!!!!!!!!!!!!!!

Jeg sliter litt med angst for MA om dagen. Har tatt ny hcg i dag, og får vel svar i morgen. Jeg er ikke skapt for spenning, skjønner jeg.

Lykke til begge to.

Bamseklemmer fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6923340-sunniva78-og-slitelita/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Så koselig at noen spør etter meg:-)

Jeg har dessverre ikke flere egg i fryseren, de to siste gikk dukken under opptiningen... Det var tidligere i oktober.

Nå er jeg snart igang med nytt forsøk, begynner på spray førstkommende lørdag! Uttak/innsetting i uke 49.

Gleder meg til å komme igang, hater å gå slik på vent jeg...

Har hatt to positive tester og ett avbrutt frys siden juni, det sier vel sitt... Det går unna... Og jeg gir ikke opp!!!

Jeg kommer nok også til å ha sommerens MA friskt i minne når jeg blir gravid igjen, og vet ikke hvor mye jeg kommer til å slappe av...

Men det blir jo ikke noe bedre av å gå og tenke på det heller, så...

Husk at MA skjer ganske sjelden, så prøv å ikke bekymre deg altfor mye... Vet det er vanskelig men... Det går helt sikkert fint!!!!!!!

Håper hcg-nivået er fint i morra, du må komme innom med oppdateringer!!!

Mange gode tanker og lykkeønskninger fra meg!!!

Hei:)

det går bra her,skal begynne på spray på fredag,tida går heldivis fort:)

første ivf forsøket,så er spent på hvordan kroppen reagerer på alt dette..

må ikke bekymre deg så mye,jeg er sikker på at det går bra for deg denne gangen:) en sunnmøring underveis!

å i desember satsa vi på at det er minst to til på vei;)

JEPP. Har fått svar på ny hcg i dag!! Den var kjempefin så de formante meg til å slappe av nå og nyte graviditeten. Jeg kan hvertfall prøve, og føler meg tryggere nå. Hcg var nå på 7800, og hvis den skal fordobles annenhver dag og den ble målt til 130 forrige tirsdag, så er vel det helt supert...

Nå er jeg veldig letta, og krysser fingrene for dere!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...