Gå til innhold

Hva gjør dere for å roe dere?

pillis

Anbefalte innlegg

Er gravid i 10 nå etter en MA og en SA. Jeg var hos legen på mandag og graviditetstesten slog positivt ut. Det hadde den ikke gjort om det vært MA sa han.

Jeg har bestilt tidlig ul til den 15 nov, men idag fikk jeg plutselig lyst på sjokolade igjen og ble litt redd at graviditetstegnen plutselig er borte og fosteret er døtt. Jeg har ikke hatt noen andre tegn, men er ju helt paranoid at jeg skal få MA igjen.Vet ikke hva jeg skal gjøre for å roe meg. Noen som har noen tips? Må jeg kjøpe en massa graviditetstest?

Fortsetter under...

Jeg vet dessverre ikke om noe som kan roe meg...

Ul i uke 6 for å se at det ikke er utenfor livmor og ul i uke 11 for å se at det har overlevd den kritiske uke 9 er det jeg får. Og albyl e sånn i tilfelle det er mitt blod som saboterer gang på gang.

Så er det bare å krysse fingrene alt en kan..!

Ønsker deg lykke til, håper det går bra denne gangen :o)

Takk, det er liksom bare godt å høre at man ikke er alene om å føle det slik. Det er ikke lett å forklare for samboeren heller at jeg er så urolig som jeg er. Jeg har heller ikke sagt det til noen veninner enda mest fordi at jeg rett og slett ikke klarer at folk skal bli glade for min skull helt enda. Har nok med å takle mine egne følelser. usch dette høres ju helt forferdelig ut. Jeg er ju selvfølgelig kjempeglad.

Skal på UL den 15 og er alt bra då kommer jeg å fortelle det til foreldrene mine.

Hei igjen!

Tror ikke de som ikke opplever dette selv skjønner hvordan det er. Pappa'n kjenner det jo ikke på kroppen som vi. Leter etter gode og dårlige tegn hele tiden. Kjenner etter blødning og smerter. Ser etter blod ved hvert dobesøk. Teller dager og uker. Vet hvordan du har det, er kjempeglad, men redd for å bli så veldig skuffet... Håper virkelig du får gode nyheter den 15. og klarer å nyte dette mirakelet! :o)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...