Gå til innhold

Desember: Så deilig med ro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge ungene var i seng klokka 19.00, og jeg har fått kost meg med en god kopp kaffe og fått litt TV med så tidlig på kvelden.

Even er i seng til vanlig da, og så koser jeg meg med eldstejenta frem til klokka 20.00.

Men i dag løy hun meg rett i ansiktet og jeg kommanderte henne i dusjen sammen med Even og rett i seng etterpå.

Er vel litt streng, men hun har begynt å lyve så mye, for hun "glemmer" at hun ikke skal gjøre det og tror ikke etc, etc......

Når skal de lære det?

Enda vi har snakket mye om lyving og hvor dumt det er, og at jeg ikke liker folk som lyver. Jeg blir bare så vanvittig skuffet.

Men gjort er gjort og hun fikk straff.

Ha en flott kveld da jenter og gutter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig deilig når roen har senket seg.. og skuldrene kan senke seg litt de også! Har vært en travel men fin dag!!

Rune er langt fra topp form om dagen, sliten og trøtt. .henger litt i den klokkestillingssaken!! Men han koser og kysser så utrolig ofte om dagen, at alle sure miner blir helt glemt!!

Så flott at du viser jenta di at løgn gir konsekvenser..syns det var en "fin" straff!!

Kos deg resten av kvelden!

Skrevet

Ja det er deilig når kveldsroen senker seg.

Her er marekattungen stort sett i seng kl 19:00. Og da er jeg akkurat ferdig å rydde og shine opp her til cæsar.....(jada jada jada....)

Flott Only at du er konsekvent og gir en slik reaksjon på lyvingen.

Tror det er lurt å ta det med en gang.

Håper roen varer heilt til i morratidlig.

Skrevet

Blææh, skulle da ikke være anonym da...hehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...