Gå til innhold

Enda et nytt treff på Gjøvik! :))

Anbefalte innlegg

Takk for idag jenter.. det var veldig koselig å bli kjent med dere nye! :) Håper ikke dere ble skremt og kommer neste gang også! :)

jeg satt opp tid men det kan selvfølgelig forandres hvis det ikke passer for alle, og så kan dere komme med forslag til sted..

Da ses vi vel snart :)

Og hvis ikke brittb rekker neste treff, vil jeg ønske henne lykke til med fødselen og alt det den bringer med seg! :) Hold oss oppdatert! :)

Fortsetter under...

Hei igjen!

Superkoselig ja....=)

Gleder meg allerede til neste treff.... Når det skal sies så kan jeg allerede si at den fredagen passer dårlig da, men blir det en annen dato evt så kommer jeg ihvertfall;)

Eller så tar vi det bare gangen etterpå=)

Ihvertfall koselig å møtes over en middag slik:D

Hei hei!

Var veldig koselig igår! Og supert at det kommer noen nye også! Hyggelig å hilse på dere alle sammen, store og små ;-) jeg tror jeg kan den datoen jeg! Jeg kan stort sett alltid få det til når det er på ettermiddagen :-) Gjør det jeg kan får å få det til ihvertfall! Imorgen skal vi på ultralyd og jeg gleder meg!! UL nummer tre og nå har det skjedd mye siden sist tenker jeg :-) Håper de ser kjønnet til bønna nå da!

Annonse

Hei!

Torsdager passer men da må det bli klokka 19.00... Jobber til 18 på Lena jeg da. Jeg har litt vanskelig med lunsj treff siden jeg stort sett er fullt på jobb om dagen! Men hvis det passer best for dere andre så skjønner jeg det :-) Men hadde vært koselig med middag treff så jeg får vært med dere! Og jeg er med å spise alle steder, bare det er mat! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...