Gå til innhold

Nå har jeg faktisk allerede et jente- og et guttenavn!

Anbefalte innlegg

Vi vil ha navn på T denne gang (litt oppkalling)

I dag falt jeg for Tilde (hvis jente) og for noen dager siden Theodor (hvis gutt).

Hva synes dere? Må legge til at jeg ikke kjenner noen som heter Tilde, hørte det tilfeldig på radioen.

Fortsetter under...

Vi hadde en musikk lærer på barneskolen som het Tilde, og hun var den flotteste læreren jeg noen sinne har vært borti.

Sier litt når jeg husker henne like godt etter snart 20 år :)

Så det er et flott jentenavn det :D

Hei :-)

Syntes Tilde og Theodor var ordentlig flotte navn :-) Syntes ikke det er tidlig å ha bestemt hva nurket skal hete heller jeg, vi bestemte oss for hva nurket vårt skal hete for leeeeeeeenge siden. Hoss oss blir det en Christian eller Vilde.

Har en Teodor allerede vi, så synest selvsagt det navnet er nyyyydelig både med og uten h.Tilde er også kjempefint!!

Vi diskuterte og tenkte så lenge på navn til førstemann at jeg får vondt i magen bare jeg tenker på det, og sambo nekter å ta stilling til navn før vi vet kjønn. Han sier han ikke orker å finne TO navn til...Er for så vidt enig. Men er bare det at vi aldri får vite kjønnet helt sikkert....Forrige gang maste alle rundt oss til vi fant navn da han var 8 uker. Fikk nesten kjeft av noen fordi gutten ikke hadde navn..Og alle hadde "gode" forslag. Ble en ekstra belastning..

Men denne gangen SKAL vi ha navnet klart GOD TID i forveien..Og ingen andre skal få si et ord ang. navn!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...