Gå til innhold

Erfaring med SparKjøp sitt ullundertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe, fordi det er billig og jeg da heller kan ha flere skift. Men er usikker på kvaliteten, så lurer på om det er noen som kjenner til det?

Billig kan fort bli dyrt, dersom det er dårlig kvalitet + hovedpoenget er jo å holde gullet varm og god på kalde dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv kjempe fornøyd med ull klærne fra Spar Kjøp.. Ingen klager fra min sin side...

Skrevet

Hei titter innom her, jeg=) Jeg er også kjempefornøyd med ullklærne. Men vær obs på at hvis du skal bestille både body og strømpebokse så stemmer ikke str overens med hverandre. Jeg bestilte body i str 90 som passet helt fint, men strømpeboksa i str 90 passer sikkert ikke før hun er 3 år. Nå er hun snart 10 mnd.

Skrevet

Jeg er like fornøyd med spar kjøp sitt som joha og janus sitt, som er dobbelt så dyrt

Skrevet

Vi er veldig fornøyd! Bruker nesten bare det Ü

Skrevet

har bare sparkjøp ull.. Kjempefornøyd, men som en sier her.. Strømpebuksene er enorme i str... Snuppa er 18 mnd nå og bruker fremdeles str 70 -som forøvrig er stor til henne enda!! (hun er litt lita da, men likevel.) Men body kan hun fint ha 90 i.. :)

Skrevet

Tusen takk for tips alle sammen! Da skal jeg stikke og handle :-)

Skrevet

Hvordan er str på finlandshettene forresten? små/store?

:-)

Skrevet

sparkjøp ull er kjempe bra , men du må huske og være snill med det i vasken ellers kan det bli fort slitt :D det har jeg erfart, vasker alt ull for hånd nå :D

finlands hettene syntes jeg er dårlige der for dem former seg ikke etter hodet liksom, så derfor skir di heeeele tiden fremover... janus eller joha(husker ikek hvilke jeg har) sine er suuupre og ikke dyre rundt 80kr

Skrevet

takker & bukker - det er så lett å gjøre bomkjøp, så supert å kunne sjekke slike ting her inne!

Skrevet

De størrelsene på body ull undertøyene fra Spar kjøp er helt rare. Gutten min er 16 mnd og han kunne sikkert fint hatt størrelse 3 år i de... 2 år passet akkurat!

Skrevet

Har 2 sett fra Sparkjøp til snuppa på 2, og er IKKE fornøyd. Har nesten bare Nøstebarn til henne fra før, og det kan ihvertfall ikke sammenlignes. Men det kan jo ikke spisen heller, så tenke at jeg fikk vel det jeg betalte for. Begge bodyene er gått opp i sømmen på skuldrene, så det er ikke pent. De er gått opp på begge sider også. Har vasket det på ullprogram, men spesialmiddel for ull. Dette er jo ulltøy som skal tåle maskinvask.

Skrevet

Tom og Trine-ulltøyet er jeg sånn passe fornøyd med, det er litt kløete synes jeg, og jeg synes det holder litt dårlig i vask. Iris Ullfrotte er helt supert!! De er jo litt dyrere også, og kanskje litt tykke til å bruke under vanlige klær, men til å ha under parkdressen og som nattpysj etc et det kjempebra! Og fortsatt MYE billigere enn de dyre ulldressene og slik. Ble anbefalt det i barnehagen også. (naturbarnehage). Har arvet en del av det også, og det holder kjempegodt.

Skrevet

Tullla: Hvor kjøper man iris ullfrottè??

Ble litt lysten på å prøve det.

Klem

Skrevet

Nå er ikke jeg Tullla da, men jeg våger meg på å svare alikevel:)

Får det på krabaten.no ihvertfall.

Skrevet

Iris ullfrotte er fra Janus. Vi har lekedress som vi bruker som pysj. Kjempedeilig og myk!

Kjøpte på Bogerud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...