peanut:) Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Vil bare dele min lille historie, og gi litt motivasjon til dere som ikke tror det er mulig å slutte. Har selv røyket i 10 år !, 10-15 om dagen og følte meg veldig avhengig av røyken. Har bestandig sagt at det eneste som kunne få meg motivert nok til å slutte var den dagen jeg ble gravid, men også bestandig fryktet at jeg ikke ville klare det. MEN siden den dagen jeg testet positivt har jeg ikke tatt ett eneste trekk!!!Og er så super-kjempe-stolt av meg selv!! Har hørt at etter tre uker uten røyk er ikke kroppen avhengig lenger, kun hjernen!!og da er det jo bare å aktivisere hjernen med andre ting;) Spis gulerøtter og masse frukt, og kjærlighet på pinne;) Og kjøp deg noe nytt for hver måned du klarer deg uten røyk!!Hvem ønsker ikke det??? Vil bare ønske dere alle lykke til!!! Stå på!!
februargutt* Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Takk skal du ha for motivasjonen Eg hadde også bestemt meg for å slutte når eg fant ut at eg var gravid, 5 dager siden... Men eg klarte det ikke... men hver dag så har eg kuttet ned mer og mer. I dag har eg tatt 2-3 trekk, det er alt. Og det var den siste Så nå håper eg at eg klarer å holde meg
peanut:) Skrevet 1. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2006 Men det er jo kjempebra at du har kutta så pass ned!! i morgen er du nok røykfri:):) Har trua på deg:D Vet godt hvor vanskelig de første dagene blir, men etterpå er det SÅ verdt det!! I morgen er det to uker siden siste røyken min, og jeg føler meg mye sunnere og friskere enn på lenge!! Angrer på at jeg ikke har slutta før...kjæresten min synes også at jeg er blitt mye mer sexy etter at jeg slutta, så da var det i alle fall verdt det;) Han ble brukt som min "psykolog" den første uka når det var som verst. Det var utrolig godt å ha en som man kunne klage til og som kunne støtte meg når jeg fikk abstinenser...æsj, ekkelt ord:( Anbefaler deg det dersom du har noen som er flinke lyttere:) Masse lykke til i vertfall:D Husk at vi er flere sammen om dette, og vi SKAL klare det:) Julibaby her også foresten;)
min første hjerteknuser Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 samme her, hadde bestemt meg for å slutte dagen jeg testet positiv, men trodde aldri at jeg skulle greie det. dagen jeg fant ut at jeg var gravid kastet jeg resten av pakka og har ikke tenkt på røyk siden da... jeg håper alle klarer å slutte å røyke... lykke til såååå mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå