Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 6 mnd spiser nå en full posjon grøt til kvelds...dette går ned på høykant;) , ammer ellers!

Hun har ikke lagt på seg noe den siste måneden, hun er veldig aktiv og helsesøster mener dette ikke er noen krise! Men jeg synes det har vært mange veiinger nå hvor vekta har vist det samme eller mindre, og begynner å vurdere å gi henne enda et måltid med fast føde...?

Noen som har noen formeninger om dette, og bør jeg da gi enda et grøtmåltid eller prøve med middag?

Håper noen kan hjelpe meg litt med denne....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det samme med sønnen min. Gått ned i forhold tl vektkurven sin på 6 mnd kontroll og veldig liten vektøkning 1 mnd etter.

Jeg innførte grøt på formiddagen oxo etter å ha forsøkt forjeves med all mulig slags middag. Er nok sikkert ingen krise siden hs sier det er greit men de skal jo strengt tatt legge jevnt på seg og jeg tok derfor avgjørelsen i egne hender og gutten min virker mer fornøyd nå og har lagt på seg litt. HS her var enig i avgjørelsen min og sa oxo det at hvis vektøkningen fortsatt var liten når han ble 8-9 mnd og mer aktiv så gikk det an å ha 3 grøtmåltider samt middag en periode.

Skrevet

Det skader jo ikke om du prøver med grøt på formiddagen også. Du ser sikkert fort om dette er noe hun trenger. HS kommer jo med råd, men det er til syvende og sist du som bestemmer :)

Skrevet

Da skal jeg gjøre et forsøk med litt grøt på formiddagen også! Hun har vært litt småmissfornøyd den siste tiden, så det kan jo være hun er sulten stakkar! Føler vel at jeg har litt lite melk i tillegg.....:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...