Traveltobarnsmor! Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Hei, noen som har erfart at baby får røde kinn og utslett når tennene kommer? Han er så rød i kinna, og eg tror det kommer en tann.sammenheng? Hvordan merker man det ellers på babyen?
Gjest Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Min gutt hadde knallrødt kinn og det var glovarmt, da kom tann nr. 1. Dagen etter ble det andre kinnet rødt og varmt og da kom tann nr. 2. Han var sutrete, var desperat etter å tygge på ting og siklet MYE (flere liter, føltes det ut som).
Gjest Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Hei! Jr holder på å få tenner og han er også veldig rød i kinnene noen dager. Andre tegn er; kløe i munnen (vil ha noe å bite på), sikling, feber, "rar" avføring, feber, generell urolig og sutrete, hoven gomme... Noen får alle disse symptomene og noen får ingen før tennene plutselig er der Håper det går greit hos dere, jr har noen dager han er helt panisk etter å få noe inn i munnen og han kan gråte når han skal sove.
Traveltobarnsmor! Skrevet 1. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2006 ok da er det to tenner i anmarsj! han er knall rød på begge kinn og eg ser noe hvitt, han er også veldig blå der tannen kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå