jenny77 Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Er nå 7+2 og var på innvendig ul p.g.a kraftige smerter natt til lørdag, og brunlig utflod som jeg har hver dag. Alt vat bra med den lille, og jeg kunne se det lille hjerte slå Ble så glad så glad siden jeg har vært så bekymret pga av smertene og utfloden.... Det jeg derimot fikk vite og som jeg ikke ble så glad for, er at hun fant en cyste på den ene eggstokken:( uff...det var kjipt syns jeg... Hun sa det ikke var farlig og at cyster ofte kunne komme i forbindelse med en graviditet... Har aldri hatt noe sånt, så ble litt lei meg...Ble derimot kjempe glad for at alt er i orden med den lille... Noen av dere andre som har erfaring med dette???? Klem
Wisi og Mia Christine :-) Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Hei Jenny77. Var til rutinemessig ktr i vinter, og da fant de en 2x2 cm stor cyste. Ved neste kontroll et par mnd etter var den helt borte vekk! Som også du fikk beskjed om, dette er som regel helt ufarlig og forsvinner av seg selv. Men, da gynekologen fant cysten, tok han kontrollblodprøver bare for å være på den sikre siden. Alt er nok i skjønneste orden, be dem om å sjekke det opp neste gang du skal til UL. Ha en fin kveld! Klem fra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå