milva76 Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Er absolutt ingen ekspert, så jeg skal være forsiktig med å gi råd, men jeg ahr spist masse reker. Det var nesten det eneste jeg hadde lyst på da jeg var som kvalmest.
2barnsMamma28 Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 vi skulle ha reker/krepse/ hummer aften hos mine foreldre forleden, da spurte j min lege om j kunne spise reker, det var det ikke noe i veien med sa han da i allefall.....
rampen_ Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 eneste jeg vet om det er at ifølge matportalen.no skal man være forsiktig med enkelte typer fisk og skalldyr... men om det betyr reker, vet jeg ikke:-) har ikke spist det denne gang, men spise forrige gang:D
nutri Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 ikke farlig med reker under graviditet. Men bør være forsiktig når man ammer.
mamma >to gull Skrevet 1. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2006 Flott - da skal jeg kose meg med reker i pappas bursdag imorgen:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå