lillebell&lillemor Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Var akkurat inne på babyverden og leste litt om tenner og tannhelse. Har lest andre steder at mormelk ikke kan gi karies, men der stor det motsatt, altså at morsmelk er sukkerholdig og kan gi karies. Min lille tulle er 4 mnd og har allerede fått to små tenner nede. Vi har så vidt begynt med tannpuss, men ikke fått inn noen rutine enda. Hun sover stort sett hele natten, men innimellom får hun pupp et par ganger om natten. Ble litt urolig nå pga nattammingen og lurer på hvor stor skade dette kan ha så tidlig? Hun får bare mm og har ikke begynt med tillegg eller grøt. Vi kan vel ikke begynne med tannpuss midt på natta hvis hun får pupp da? Er det noen som har erfaring med dette hadde det vært fint. Noen ganger sovner hun jo ved puppen også. Har så vidt begynt å legge henne våken, men er ikke alltid like lett. Vil jo ikke vekke henne hvis hun først har sovnet ved puppen...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 jeg har hørt at det er flaskemat som ikke er bra for tennene jeg.... går jo an å ta en tlf til tannlegen og spørre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå