Gå til innhold

Mistet i dag, men har så rart og innmari vondt. Noen som har vært borti dette?

Anbefalte innlegg

Mistet på dagen i dag. Er nesten 100% sikker.

Kom klumpete mørkt blod, og ganske så mye.

Men nå¨har blødningene roet seg litt ned, men smertene har trappet opp.

Har egentlig sovet hele tiden siden jeg kom fra jobben i to tiden da, er helt utslått og ødelagt.

Nå har jeg veldig vondt i livmor/ eggledere området, også får jeg krampeaktige følelser inni analen. Kjennes ut som om det sitter i bæsjeområdet.

Dro ikke på legevakta denne gangen, følte liksom at jeg kjente igjen en spontan abort nå, og skal til legen i morgen ettermiddag.

Det sitter også en del vondt i korsryggen. Var ifølge beregningene her på minside i 5 uke nå.

Noen som skjønner noe av dette?

Fortsetter under...

er jo en kjempepåkjenning for kroppen da.. har hørt mange snakke om en SA på den måten..

Huff, har så vondt av deg nå. Du fortjente så veldig å få beholde denne lille spiren din!!

Kan du ikke ta en telefon til legevakta da, bare for å høre om dette er normalt ved abort, eller om det kan være noe annet?

varm klem til deg

hei...utrolig tris du mistet....håper du klarer deg bra..

men man kan ha veldig vondt etter sa hvis ikke alt har kommet ut...kan du ikke ringe et sted å fortelle dette,så får du hjelp vettu...

lykke til=)

Jeg var på legevakta de 3 andre gangene.

men føler liksom at jeg har fått min dose.

har veldig liten lyst til å ta kontakt med dem i kveld, for å være ærlig.

tenkte jeg bare skulle høre med dere her inne.

om det var noen faresignaler jegs kulle kikke etter, og om ja.. det var noe farlig.

det er vel ikke mer farlig enn at du utsetter deg selv for en del smerter..

så vidt jeg har forstått da, jeg har ingen ekspertise her..

men ta den tiden du føler at du trenger du.

ok, jeg er redd dette høres skikkelig idiot ut..

men jeg fikk plutselig en sterk følelse,, eller innfall om du vil..

noe med magen din. at det er noe du bør undersøke, og at det vil føre til noe positivt..

hva det vil si vet jeg ikke. eller om det er en ekte følelse eller bare dumt.. men følte for å si det til deg likevel. vet ikke helt hvorfor..

(unnskyld om du tar det nær av det. vet sånne ting kan virke dumt nå)

Annonse

nei nei nei, det var koselig å høre.

Jeg er ikke en av de som ler av folk som kjenner noen ekstra vibber og lytter til dem.

Men er egentlig redd for at løpet er kjørt.

Stikker, verker, trekker seg sammen og får kramper. Er skikkelig vondt.

Hjalp ikke i det hele tatt med to stk 500 mg paracet. blei bare svimmel av det.

Blir litt bekymret, når man leser om hvor farlig det kan være å ha svangerskap utenfor livmoren.

Men takk for oppmuntringen (var sånnjeg tok det) måtte smile litt :)

Tror ikke du trenger å være redd når du skal til legen i morgen.

Det hørest ut som en SA, og det er helt vanlig med sterke smerter, faktisk som en minifødsel, om man ikke får utskraping med en gang. Er ikke farlig, men ikke behagelig.

Vær forsiktig med så mye paracet om du har mistet en del blod, det kan godt være det som gjør deg svimmel og så har man lett for å få llitt høyt blodtrykk pga stresset for kroppen.

Hvil mest mulig og drikk mye.

Ønsker deg masser av lykke til .

og klemmer.

jeg mistet for litt over en uke siden, og har fremdeles disse smertene som du beskriver....

har egentlig ikke tenkt så mye over det, bare anntat at kroppen trenger tid eller noe...

ingen blødninger lenger da...

men jeg antar det ikke er noe galt her iallefal, for fikk innvendig UL og legen sa at alt så bra ut i livmor og eggstokker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...