lillelarven Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 hadde jp sett så frem til ul i går , fikk se babyen sprelle og hjerte slå , så skulle jordmor måle hode bein det man gjør for og finne ut termin så sier ho hva hva du sa du er i uke , 18 sa jeg , nei det gikk ikke ann for hode hva lite etter mål så mente jeg måtte komme tilbake om 2 uker , ja helt ok ,men kan du se hva det er sa jeg nei sa hun det er for dårlig bilde , .dårlig jordmor. håpe på bedre resultat. er garantert at min term er riktig. ho mente jeg hva i uke 16 .
2barnsMamma28 Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 tror det er ganske stor forskjell på den lille fra uke 16 til 18, det sa legen min da j var på ul for to uker siden... j skl tilbake nå snart. da sa hun :da har den nok blitt enda større, de raser avgårde fra nå av! ( j har måtte vært på ul ofte pga morkaken min løsnet delvis.....) så når du skl tilbake ser jordmor nok mere kan jeg tro! spennende det, da får du jo sett den lille enda en gang
lillelarven Skrevet 1. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2006 ja det må jo være bra forskjell og så er det jo ikke det beste ul de hadde . lykketil du da .
vekt85 Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 jeg har vært på ul i uke 16 og uke 19. å hvor babyen hadde vokst, utrolig hvor fort det går:) fikk mye bedre bilde i uke 19. men de klarte ikke å se kjønnet noen av gangene(forskjellig jordmor) er ikke bestandig de gjør det. Men jeg er fornøyd med å få se at babyen så frisk ut!
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Det er veldig lett å ta feil av kjønn tidligere du er på UL. Men at du må tilbake skal du bare se på som at du er heldig som skal få se nurket ditt en gang til da:) Så din jordmor er nok ikke dårlig, men vil ikke gi deg noe svar når de ikke vet. På gyn. på mandag sa de at de aller beste tar feil 1 av 20 ganger, tenk på det når du spør om kjønn neste gang:) Så hos oss blir det ei jente med forbehold kan du si;) *ler*
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Kan ta med at ut i fra menstermin skulle jeg hatt termin 6. mars, mens den reele terminen er 31. mars, som har med å gjøre at jeg har lang syklus å gjøre. Denne syklusen ble vel hele 54 dager mot normalt 38-43 dager, aldri hatt så lang syklus før, men så lenge spira satt spiller jo det ingen rolle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå