Gå til innhold

Juni: Andre som har begynt å sove dårligere igjen...?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Her forsvant alt kaos&nattevåk plutselig da hun var 3 mnd - gjett om det var herlig! Siden da sov hun ca 21-04 og 05-08, altså ett nattmåltid. Absolutt til å leve med :)

 

Men de siste ukene har hun begynt å våkne så ofte. Det har som regel gått greit å putte inn smokken, men kanskje våkner hun igjen en halvtime senere. Trenger hun mer mat...? Vil jo tro at når hun klarer å roe seg med smokken, så er hun ikke sulten? Litt slitsomt!

 

Andre med samme prob?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja etter at kolikken va over (...stønn...) så sov guttn min hele natten, men kunne godt legge seg ganske sent, men da sov han hele natten og gjerne ei stund utover morran, men no e han våken og urolig fleire ganga om natta, han spiser godt, og greier som oftest å roen han ned (med pupp eller smokk) men noen ganger går han amokk!! og d e liv heile resten av natta, akkurat som han har fått d før se at no e d dag!! har prøvd å gi han litt hipp grøt, men da fikk han ondt i magen!

 

så jepp e lura og på ka da kan vær..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn?? Hva er det da?? hehe. Off nei lille tulla har begynt å våkne endel om natten igjen, trenger ikke mat da, bare putte i sutten så sovner hun igjen. Verre med mamma, hun blir liggende i senga og vri seg og vri seg, får jo aldri sovna igjen!!!! Slitsomt det da men håper det går seg til etterhvert:o) Har begynt med litt smaksprøver på maisgrøt, men virker egentlig ikke som hun liker det, hun blir så sinna hver gang jeg prøver!!! Får gi det litt tid:o) Herlig å være mamma da!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du :) endeli kom du på klubb sida igjen :)

har du prøvd hipp grøt? e ikkje den før 6 mnd? E trur dæ må va tenner som plaga. men du..det tar vi på tlf seinar :) men dåkker andre..prøvd mæ dentinox?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser de fleste faktisk har sovet på natta tiligere...min har aldri gjort det :( Fjompen..det vet også du alt om..dessverre...skal han aldri sove på natta? jeg fant ut her om dagen at jeg aldri mer får en hel natt søvn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...