Gå til innhold

Kjenner fremdeles ingenting og får snart panikk!!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Med fare for å hisse opp enkelte skriver jeg nå et lite rop om hjelp og trøst.

Testet positivt for en uke siden, og var selvfølgelig veldig glad for det siden dette er mitt 6 IVF forsøk (Har en datter fra 4. forsøk). Det forrige søskenforsøket endte i MA uke 8 og utskrapning uke 10.

Nå er jeg bortimot hysterisk redd for at dette skal skje igjen. Jeg er 5+1 i dag, og kjenner absolutt ingenting. Har vært litt øm i brystene, men dette varierer veldig. Nå kan det hende jeg har trykket så hardt og ofte på dem at de er mørbanka, og at jeg derfor kjenner en viss ømhet om kvelden. Men i magen er det ikke et spor av endring i det hele tatt.

Noen som har noen trøstende ord? PLEASE!!!!!!!!

Fortsetter under...

Be legen din om en ultralyd du:)

Jeg har vært i dag, er 6+3.

Helt tydelig fosterpose, og liten strek inni der, som skal bli baby, utrolig nok:)

Skjønner du er redd, med så dårlige erfaringer.

Jeg har endel symptomer jeg da, så kan ikke trøste deg med det heller...

Kanskje legen kan ta hCG blodprøve, og se om d er stigning, som da tyder p ånormal utvikling av horomonnivået, noe som ikke vil skje dersom noe er galt...

Såvidt jeg har skjønt da:)

*trøsteklem*

Eg kjente ikkje noko særleg då eg var 5+1 anna enn vondt i brysta - dei første teikna på graviditeten kom ikkje før seinare, men no er eg skikkeleg kvalm heile tida...

Dette går nok heilt fint! Det er berre og tenkje positivt og nyte rolege dagar!! :) Snart blir det nok andre bollar

Klem

Det er ikke alle som kjenner noe... jeg har to aborter bak meg (provoserte- gikk da desverre helt i 12. uke før jeg tok abort fordi jeg ikke visste jeg var gravid...) Poenget mitt er at ikke alle kjenner noe og det er veldig forskjellig fra person til person. Har et barn nå og hadde masse symptomer og er gravid igjen og har middels med symptomer - så det er forskjellig fra kvinne til kvinne og fra gang til gang.

Ta en ul så får du ro i sjela...

hei, jeg er nå i 7 uke og dette er nr 5. Jeg kjenner heller ingenting, har ikke gjort det med de andre heller så tidlig. Alt er helt sikkert bra, tenk heller at du slipper unna alle plagene de andre klager om. Det har jeg gjort og de fleste ville nok hatt det som oss. Lykke til...

Annonse

heihei:)

Jeg er 5+6 i dag, og kjenner egentlig ingenting fremdeles!

:)

Litt svimmel i dag da. det skal jo være et tegn;)

Var hos legen i går med blødninger, men alt skal stå bra til med den lille spiren;)

hei..

jeg er 11+3 og har ikke hatt noe særlig symptomer de siste 5 ukene...har vonde brystvorter da...

men jeg VET det er liv der...så tror man må være glad man ikke har det ille...men hvis du er redd det er no galt så ville jeg tatt en ul...jeg tok det for 2 dager siden...og det var vært hvert øre...

trodde jeg hadde en spire som ikke levde faktisk,men jeg hadde to som levde!!!

Jeg har også lite symptomer for tiden, men har fått hemorider da :( blør i rompa gitt.

Men er fremdeles litt øm i puppa, men ikke så ille som det har vært før. Men magen vokser da, så alt er nok i orden gitt.

Lykke til, det er helt sikkert som det skal ;)

Tusen, tusen takk alle sammen. Det er utrolig deilig å kunne "snakke" med dere. Her er alle "eksperter" på sine områder, og det letter i hvertfall trykket her når det er noe jeg engster meg for... (og det er det jo stort sett hele tiden, om dagen...)

Bamseklemmer til dere alle.

Her er litt trøst: Jeg kjente ikke stort før jeg var 6 fullgåtte uker, og da kom kvalmen. Det er jo ikke alle som er kvalme og da er det ikke så rart å ikke kjenne noe? Ømhet i puppene er da et tegn.

Tenk positivt! Selve magen kommer jo ofte etter uke 12 (de fleste mager før dette er oppblåste og pga. masse spising - det er i alle fall min erfaring).

Jeg skjønner at det kan være vanskelig når du mistet forrige gang, men det beste du kan gjøre likevel er å prøve å slappe av. Eller kontakte lege, men det er bedre å ta UL etter uke 6, da kan du få sett hjertet.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...