Gå til innhold

Opp å stå opp tidlig i morgen jenter...

Anbefalte innlegg

Hehe....For da skal jeg ta min siste CB digital test jeg har liggende her....

I morgen er jeg da 4 dager over IKM. Er den også negativ, så lurer mensen meg totalt.

Jeg føler selv at den blir negativ, men da er det første gangen syklusen blir lengre....

Fortsetter under...

Åååå, nå ble eg spent altså!!!!!!!!!!

Når står du opp?? *ler*

Eg er klar...

Ønsker virkelig at det blir positiv test altså.... *håpe håpe*

*kosemoseoverdose*

Lykke til!!!!!!!!!!!

Og prøv å sov godt.. hehe!!!

Annonse

Neida, Juhujenta ! :)

Vi skal krysse fingrene for at den ER positiv vi da !

Du må si det de sier i barnehagen når ungene skal slutte med bleie.

"Vi skal klare det" ;)

Hehe.. Kveldens ordtak !! :P

Klemmer og lykkeønskninger fra

Ja om jeg ikke er gravid moniccen, så har syklusen min blitt helt på bærtur i hvertfall. Jeg har alltid hatt stabile sykluser på 28-29 dager før.

Men jeg kan jo ha blitt befrukta seint i syklusen også.

Blir helt forvirra av dette jeg.

HEi. og lykke til i morra!!!!! Skal test i morra sjelv, vis testene mine kommer i posten, å det regner jeg med. Vi hadde ikm samme dag, å ingen av oss har fått tr... Spennende!!!

Masse lykke til!!

Og krysser fingre og tær for at vi får pos tester i morra!!!!

Annonse

¤juhujenta¤

jeg skal også kanskje teste imorra selv om jeg burde vente til fredag eller lørdag morra.. har ikm til lørdag om jeg har 32 dagers syklus..

kjenner jeg er litt rar i magen nå i kveld, men det er sikkert pga jeg kanskje er litt nervøs for å teste meg i morra 2 dager før ikm..

jeg bruker CB digital hvilken test har du?

Ja jeg så magebildene dine Trine:=) Jeg skrev i innlegget. Du så kanskje ikke det??? Søt og nusselig bitteliten kulemage:=)

Jeg trur søren meg testen blir negativ i morgen også jeg altså. Er nok bare den dumme mensen som lurer meg.

I stad ble jeg litt svimmel og litt småkvalm. Småstikker litt i magen innimellom, men ellers ingen symptomer og ikke noe tegn til TR.

Formen din bra???

Hehe.. Nei, jeg så ikke det ;) Jobbet kvelden nå, og dagen i dag... Skikkelig sliten, og sovnet som vanlig på sofan da jeg kom hjem... Var på første kontroll i går. Alt bra, slapp gu siden jeg skal på ultralyd igjen den 28. Dersom jeg ikke slipper nattevaktene så sa legen at han kom til å sykmelde meg fra de, ettersom jeg føler meg så dårlig om nettene... Og bruker en uke før jeg kommer meg igjen. Fylte ut helsekortet og fikk en liten bok om svangerskapet.. Så var jeg nede hos helsesøster (som jeg forøvrig kjenner privat...) og fikk time hos jordmor om 3 uker.. Samboeren ringte hjem før jeg skulle på jobb og lurte på hvordan det hadde gått.. Litt spent han også. Når jeg kom hjem går kveld satt han og leste litt i boka og så på helsekortet mitt ;)

Jeg håper den er POSITIV jeg!!! Så du kan komme deg over på tri 1 og lage litt liv!!!! Jeg SAVNER DEG!!!!

Ååååå, så morro da. Nå kan du og din kjære sambo glede dere masse framover:=)

Så utrolig bra at du skal til ny Ultralyd igjen snart. Det er betryggende.

Ja det at du jobber nattevakter nå som du er gravid tar jo ekstra på. Håper du får en normal arbeidstidvakter nå utover.

Savner deg også. Kommer til å være spent med testen i morgen tidlig, men samtidig vet jeg at den blir negativ. Er så sikker på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...