Gå til innhold

Kjøper dere egne håndduker til bebien?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt fem tror jeg, sånne med hette på, men ellers tenker jeg bare bruke våre gamle sånn til underlag på stellematten og sånn. Men bør jeg da vaske alle disse med nøytralt vaskemiddel først? de er jo gamle og vasket med parfymevaskemiddel i mange år liksom?

Og hvor mange kluter trenger man sånn til basis?

Fortsetter under...

Har nån sånner hettehånduka men bruka også di vanlige handdukan tel babyen.. vesst du bærre skal bruk di tel bleie skift træng du nok ikke vask dem... ligg jo bærre dær ei lita stund i slengen... også vaska du bærre dem etter bruk med parfymefritt vaskemiddel...

Kluta får man aldri nok av spørr du æ... 20 vil æ iallfall hatt...

Jeg har kjøpt egne håndkler, og mange kluter til babyen. Synes det er greit at barnet har noen egne i begynnelsen. Disse er også mye mykere enn våre.

Angående kluter har jeg kjøpt en bunke med vanlige frottè, samt store og små gaskluter.

Annonse

Jeg har igrunn heller ikke peiling siden dette er min første.

Men jeg har kjøpt så masse kluter at det er en hel skuff full.

Dem hadde tilbud på princess for noen uker siden 1,- pr pk så jeg kjøpte 10 pakker,det var fillen 3 i hver pakke så jeg har 40 vaskekluter og 12 spyfiller.

Har kjøpt 2 små handkle til å ha på stellebordet bare for å ha litt ekstra.

badehandkle kommer jeg nok til å bruke de samme som vi bruker.

Å skulle det vere for lite så får jeg heller gå å kjøpe noen ekstra seinere.

Har kjøpt eget handkle ja..bare 1 denne gangen, men han kan bruke broren sine (kjøpte mange til han)...ikke lenge siden han var baby og han bruker jo våre nå.

Kjøper kanskje noen ny gassvaskekluter.....ikke alle de vi har ser like delikate ut lenger...selv om de er rene da....

har kjøpt noen med hette, og noen vanlige hånkler på kid... Synes de var så fine, beige med tre bamser på... Angrer på at jeg ikke kjøpte flere av de... Har kjøpt inn 8 kluter, men det er nok litt lite, trenger nok flere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...