snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 lurer bare på om noen som veit ca pris på simo kombivogn og emmaljunga egde duo kombi??? og om det pleier å være noe tilbud på disse??????? vil gjerne ha folks erfaringer me disse og.... på forhånd takk for svar altså
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 vet de har salg på januar i tr.heim noen plasser på simo kombivogn.Skal selv ha det så den har jeg sjekket litt ut om.Men vet at her der jeg bor så skal de ha salg nå veldig snart på brio på utstillingsmodelene da.
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 simo kombi- 6000,- jeg har kjøpt det.. glad jeg kjøpte den!!! og ho i butikken anb sterkt den...
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 men jeg kjøpte den på salg forressten... 4000,- ga jeg.. i fr.stad på babyshop:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Barnas Hus har fortsatt tilbud på Simo kombi til kr. 4999,-. Jeg har kjøpt den og er jo fornøyd, men nurket har jo ikke kommet enda da, så hva vet vel jeg ;-)
Januarjubel! Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Vi betalte 1900,- for vår, fant den på finn.no. Ser ikke at den er brukt. Ingen krise om det skulle vise seg å ikke være "vogna i vårt liv", altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå