ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 jeg vet ikke om jeg har no favoritt pålegg...men er glad i syltetøy,for da drikker jeg melk...men liker sunne pålegg åsså...
Kristin31 Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Har fått avsmak frå mange pålegg.. merkeleg... no ete eg nesten bare fårepølse og supper...
keisersnittnr3 Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 blitt veldig på ete brunost med syltetøy,må ha melk til og
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Jeg er og blir veldig glad i leverpostei, men ost av alle slag er også veldig godt. Når det kommer til andre ting går det veldig periodevis hva jeg liker å spise.
♥~Mio mi mio~♥ Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Jeg har fått dilla på majo og tomat på brødskiven for tiden. En fin blanding mellom fett og sunt... Spiser også leverpostei og brun ost. Nam! Nå ble jeg sulten... igjen!
Gjest Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 heimerørt syltetøy - ikkje kokt, berre nyrørte bær og sukker på ei tjukk grov skive!! men no i desse kvalmetider er det mest rugsprø utan pålegg, og viss eg får lyst på noko med pålegg så blir det ostesmørbrød med brun- OG kvitost *mmm* og godt steikte...
☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 SYLTE med sennep... (slottssennep...) når det ikke er juletider er det hvitost på ristet brød eller honning på ristet brød Og eggerøre... mmm....
i love my baby Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 jeg spiser masse plommer.namm, det er godt det:)
Som Natt & Dag Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Fikk endelig igjen apetitten forleden, og nå spiser jeg masse knekkebrød med kaviarmix og Jarlsberg. Sær kombo, men jeg har alltid likt den, akkurat nå elsker jeg den
Nanna:-D Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Kokt egg.... Nam nam nam... Ellers så er badstrøkt reinsdyrlår no a det beste pålegget jeg noen gang har fått.... Å ett glss med meierienes juice... Da er måltidet godkjent...
lillebolla -høygravid- Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 helt vanvitti, men likte ikke kaviar noe særlig før, men nå bare må jeg ha d på brødskiva heile tia+ et glass iskald melk...
LK77 01/02*09/03*06/07 Skrevet 1. november 2006 #12 Skrevet 1. november 2006 Jeg har ALLTD vært ei kvitost jenta....men nå så brekker jeg meg bare jeg ser på kvitosten... Roastbiff derimot er tingen. nam Hadde ikke "disse problemene" i mine to forrige graviditeter
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 1. november 2006 #13 Skrevet 1. november 2006 Jeg har overhodet ikke lyst på mat. Ikke kvalm eller noe, bare ikke sulten. Men tvinger meg til å spise sunne ting fire-fem gang om dagen, mens jeg venter på at matlysten skal komme tilbake...
Teltpluggen Skrevet 1. november 2006 #14 Skrevet 1. november 2006 Ost.. KUN ost.. uten brød:P Sitter og gomler det nå.. Må være Norvegia. Har egentlig aldri likt det så godt men det er jo knall:D Og Kristin31.. Er det ikke slik at vi ikke skal spise fårepølse i graviditeten?
Gjest Skrevet 1. november 2006 #15 Skrevet 1. november 2006 Her går det i rug knekkebrød med forepølse, masse agurk og majones for øyeblikket.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #16 Skrevet 1. november 2006 DET BESTE I VERDEN er bringebærsyltetøy med fløtemysost over.... Mmmm...
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 1. november 2006 #17 Skrevet 1. november 2006 jeg har fått dilla på gulost med majones og tomat.. mmm.. og stekt kalkunkorv:) endelig fått igjen matlysten etter 2 slitsomme uker med 0 matlyst og oppkast.nå hjelper det å spise når jeg er kvalm. man skal ikke spise kjøttpålegg som er vakumpakket, altså ikke salami, kokt skinke osv. også skal man ikke spise vellagrede oster som brie og kastello osv. har aldri hatt så lyst på brie noen gang.. men må nok vente en stund med det gitt
Ma-i Skrevet 1. november 2006 #18 Skrevet 1. november 2006 Absolutt ikke særlig matlyst.. og med allergier så er det begrenset fra før. Kvalmer hjelper ikke heller.. Riskaker med agurk og avocado skiver , eller peppersild med tomat på, men det MÅ være økologiske cherrytomater, godt modne. Og grov Idun sennep underst. Coops + juice , den blå.
nicken Skrevet 2. november 2006 #19 Skrevet 2. november 2006 jeg har dilla på kaviar og ost på knekkebrød jeg men det kan endre seg fort . hi hi det er litt sånn at jeg synes et pålegg er utrolig godt den ene dagen men så er det ikke noe særlig den andre, skjønner? Og lukter, huff det er det mange av som jeg ikke klarer. Pytt i panne, steik, bacon, jeg brekker meg ved tanken. huff
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 2. november 2006 #20 Skrevet 2. november 2006 det beste er skinkeost med misværost oppå på heimlaga brød:) namme
Krokodillemor Skrevet 2. november 2006 #21 Skrevet 2. november 2006 En nyåpnet koks med stabburets leverpostei. Gjerne med majones og agurk på. Nam!
Gjest Skrevet 2. november 2006 #22 Skrevet 2. november 2006 Gilde sin ovnsbakte leverpostei med agurk på, eller graddost (men den kjøper jeg bare i desember siden den er så fet, er juleosten min ;-)) med rødbeter på. Mmmmmm.... Jo, også de store rekene i lake! Med litt pepper på.
BensMor Skrevet 2. november 2006 #23 Skrevet 2. november 2006 Jeg digger grov (ikke med sirup) skive med smør, hvitost, skinke (à la hamburgerrygg), salat, agurk og rød paprika! Og så liker jeg godt magerost med bacon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå