Gå til innhold

Tanta kom, og hun kan umulig ha kommet alene.....:o)

Anbefalte innlegg

Plutselig kom hun gitt, ut annet forvarsel enn at det var masse blod i truseinnlegget da jeg skulle på do, og siden da har det bokstavelig talt strømmet på. Tror nok at det er opptil flere her inne som slipper tantebesøk på ei stund nå ja, for tanta mi er neppe alene om dette. Det rare er at jeg har absolutt ingen TR symptom. INGEN. Ikke engang litt vondt i den ene puppen som blir kjempevond. Ikke engang bittelitt mensmurring. Da mengde blod til meg bruker å være proporsjonellt med styrke på smerter så skulle jeg ha vært halveis vært liggende nå. Men, neida.. Selvsagt godt å slippe unna, men tanken om at noe ikke er som det skal er der.... Da jeg fikk konstatert cyste på eggstokken hadde jeg hatt kraftig blødning i nesten 3 uker før.... Da de sluttet fikk jeg innvendig UL og det var da cysten ble opdaget. Var trolig den som forårsaket det den gang. Håper virkelig dette er "bare" tanta og at den kanskje er borte allerede på lørdag....(håpe, håpe). Skal ikke prøve mer på babylaging før i april da, hvis jeg får viljen min, trodde det var greit for sambo også, men nå vet jeg ikke...

Vel, jeg kommer uansett til å følge med på dere her inne. Det er UTROLIG mange jeg er spent på, mest akkurat nå er elli-karamelli og juhujenta. Krysser alt jeg har for dere, til og med bena kan jeg kryse nå He-he.... For alle andre som venter i spenning også selvsagt. Som sagt, stor mulighet for at jeg har tanta deres her :o)

Fortsetter under...

Åååååå, jøsses. Så nå fossa det ut for deg ja. Huff. Synd at det ikke klaffet for deg denne gangen abcd123. Men neste pp er det virkleig håp vettu. Da får vi håpe at det klaffer.

Jeg har enda ikke fått mensen og er nå 3 dager over IKM. Ingen tegn på den dumme mensen. Skjønner ikke noe av dette jeg.

Må du kose deg så godt du kan og slappe av og ta godt vare på deg selv.

Klem klem

Du skal se at tanta di var en av vennindene tanta mi hadde med på besøk :o) Det verste var at jeg tok en av testene som kom i posten i dag. Tissa i kopp for å være sikker på at ingen TR hadde kommet. Testet negativt selvsagt, men sambo hadde full tro på at det fortsatt var mulig at jeg er gravid. Bare 15 min etterpå måtte jeg på do igjen, og da hadde det kommet blod ja. Tror aldri jeg har opplevd TR besøk annet enn på natten eller ved første dobesøk på morgenen. Var kanskje en "forløsende" test jeg tok.??? He-he... Men som sagt, nå har jeg mest lyst til å legge prøvinga på vent til april (helst et lite år...) fordi jeg håper på en 2 ukers sydentur i juli/august...Det er sambo som styrer skuta her, så jeg får se om han går med på det.

(PS Nå venter jeg i spening på at de stygge brystvortene skal bli som før igjen. Still going big..)

Hehe. Huff, må jo le også. Du er jo så morsom. Typisk at etter man har testa så kommer mensen. Men det har ikke skjedd for meg. Ikke har sexen gjort at mensen kommer heller. Skjønner ikke noe av dette jeg.

Må nok ta en test i morgen tidlig jeg. Er den også negatvi, ja da har mensen tatt seg en liten pause og ligger på lur.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...