Gå til innhold

flere som sover dårlig og er slitne i kroppen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei..jeg har vært trøtt hele tiden...legger meg veldig tidlig,men våkner mange ganger pga jeg må tisse å fordi spirene mine er rampete...men ellers er det meste bra...jeg er sykemeldt nå pga jeg skal slappe av..

sover å fryser å spiser å tisser. hehe har funnet ut at akkurat nå går dagene med bare til dette. må ha middags dupp etter jobb også, men sovner som en stein til kvelds. men våkner hver tredje time, då må vi en tur på do, hmm kanskje ikke så rart man er sliten hihi

Takker og bukker for svar... Det er godt å vite at det er andre som har det slik og, for da skal det vel vere slik... (mener ikke at det er bra at dere også er slitne og sover dårlig.. ;~) )

Føler at det er mere ok nå.. takk...

Så kjekt at du også er 8+1 da solskinn!

åja,jeg er bare 6+5 og sover som bare det.teller minuttene på jobb og drømmer om å komme hjem for å sove.enda er jo jeg helt "nygravid"har bare 3 uker igjen,med fulle arb.uker,men kjennes ut som en evighet

Annonse

I dag har alt vært bra, men jeg er så trøtt etter jobb, kan godt sove opp til 2 timer middagslur, for så å sovne halv 11 på kvelden. Sover litt urolig og lett, med caa 1-2 tissepauser.... Er 7+3. Har lest at dette er veldig vanlig opp til 12 uker ++

Kjenner meg helt igjen i alt dette jeg;) Sliten, trøtt, frossen og tissetrengt. I tillegg til forkjølet, og rar i munn og hals. Men likevel så uendelig glad!!! Vi er heldige vi!!

Jeg er 9+0 i dag.. Jeg er ekstremt trøtt og sliten om dagen.. Jobber 100% i tilegg til å styre mye hjemme.. Sovner så fort jeg legger meg ned på sofan og sover ekstremt urolig om natten i senga.. stakkars samboern min, han blir dytta og tuppa til stadig vekk..

Men nå er det nok en gang natta på meg, natta jenter :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...