Gå til innhold

Nå sitter jeg her og drikker Salviete..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den smaker ikke all verdens! Men hva venner man seg ikke til.. Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får krysse fingrene for at det faktisk virker da :) Så slipper du å lide deg gjennom et ubrukelig kjerringråd :)

Skrevet

Hehe, ja, det kan du si. Det smaker ikke stygt egentlig, bare veldig udefinerbart.

Skrevet

Liker ikke te uansett jeg da, så kommer nok aldri til å prøve det likevel :)

Så du satser på kjerringråd denne perioden?? Salvie-te, Solvipect, stapper mannen din full med sink osv??

Hadde liksom tenkt å prøve noen kjerringråd selv da, men nå sitter jeg her da 12 dager over ikm. Ingen tegn til tanta og negativ test...

Skrevet

Tenkte ikke å begynne med så mye av gangen, jeg prøver salviete nå, også tenkte jeg å kjøpe zinktilskudd til samboer. Det skader ikke å prøve, det er jo uansett bra for kroppen :) Har lest at det tar 60-70 dager før sinken får noen virkning? Like greit å begynne nå da, sånn i tilfelle at dette prosjektet tar litt tid. :) Den hostesafta vet jeg ikke om jeg har sånn tro på, men.. Går det lang tid uten at noe skjer, så kan det jo hende at jeg tyr til den og, hehe..

Skrevet

Du har ikke prøvd så lenge ennå vel? Syns å huske at du hadde ikm samme uke som meg? uke 42?? Nå vet jeg ikke lenger hvilken uke jeg er i siden tanta ikke har kommet

Skrevet

Neida, er bare inne i 3pp nå, fikk tr på torsdagen.. Ei uke på overtid. Syklusen har nok forskjøvet seg litt. Hadde vært det mest praktiske om vi fikk det til før jul, sånn med studier og sånt, men jaja, vi tar det som det kommer.. :) Litt usikker på om jeg hadde EL forrige pp, men hadde litt sliming og sånn, så tror jeg hadde.

Har jo lyst at det skal skje så fort som mulig da.. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...