Gå til innhold

Syns tiden fyker av gårde her jeg!!!

Anbefalte innlegg

Er jo faktisk "bare" 3 mnd igjen til termin!!!!! Føler det bare er et par mnd siden jeg fant det uty jo!!! Tiden fyker jo og jeg har ikke gjort en dritt,eller kjøpt noen verdensting enda!!!! Kjenner nesten at jeg får litt panikk siden det er jul og alt også nå!!!

Hvordan står det til med shoppingen og klargjøring hos andre da????

Lurte på å rydde en kommode jeg skal bruke til babytepper, kluter og div og begynne å få på plass opp iden. Har fått en GOD DEL med mamma og mormor allerede i tillegg til at jeg har vert hjem og hentet mye praktiske ting og klær som mamma har tatt vare på, og tror det er på tide å få det et annet sted en litt her og litt der i hele huset!!:)

Gleder meg så sinnsykt nå at det kribler nesten i hele magen min :) Må også si at vi vet ikke hva det blir men, får jeg en jente kommer jeg til å bli temmelig overrasket, for ALLE sier det blir en gutt, en venninne av mamma har spådd en gutt ( spår på kjønn og har ikke tatt feil enda) og jeg og sambo har to guttenavn vi er enige om . Og jeg snakker om bebisen min som om det er en litte pjokk innider:) Blir spennende :)

Fortsetter under...

Jeg syns tiden snegler seg avgårde. Har ikke panikk for hverken innkjøp eller noe ennå. Har litt fra de to andre, pluss at jeg vet vi får masse når babyen er født. Dessuten skal vi flytte akkurat rundt termin, så da er det liksom ikke så mye vits i å legge fram ting ennå. Vi skal pusse opp hele huset, og flytter ut for at ting skal gå kjappere. Ikke verdens beste timing her i gården, men vi har ikke kunnet planlegge noen av barna, så vi er kjempefornøyde med å ha blitt gravide igjen.

Må jo si at jeg gleder meg veldig til lillenurket kommer. Men koser meg også med å gå gravid. Syns det er helt topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...