♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Hva skal man gjøre når de er så små? Det er slimete og surklete i nesen og svelget, spesielt på morgenen. Puster bra ellers og ikke feber. Hun har sovet en del i dag. Jeg gir henne saltvannsdråper i nesa og da hoster og harker hun slik at noe kommer opp. Jeg bruker samtidig nesesug for å dra ut det som sitter fast i nesa. Også vasker/tørker jeg med kompress og forsiktig med q-tips. Vet jeg kan bruke morsmelk også, så jeg skal prøve det når jeg skal stelle henne etterpå. Har dere noen råd?
mamma`n te Kaja Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 høres ut som du gjør alt riktig spørr du meg.. bare pass på at hun ikke fryser itillegg så går det nok over snart
Mamma Mim Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Henrik var også veldig forkjølet når han var like gammel.. Først tøff fødsel, så gulsott og lys behandling.. Da vi endelig trodde vi var ferdige og kunne hjem og kose oss, ble lillegutt forkjølet.. Syntes at det var veldig tøft husker jeg.. Hardt for en mamma og sitte og føle at du ikke kan gjøre noe for den lille som sliter og strever med bare det å puste.. Men vi også brukte sånn nesesug, saltvannsdråper, mm også fikk vi tak i nesedråper for spedbarn (anbefalt av lege). Og etterhvert ble han da bedre.. Føltes som en evighet, men det var nok ikke det.. Surkler fortsatt litt i halsen/svelget hans, men det var vist helt normalt på spedbarn.. Litt dårlig utviklet i svelget ennå,men skulle vist orne seg av seg selv.. Kunne være sånn frem til 7-9 mnd.. Go bedring til pia di! Og hold motet oppe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå