Gjest Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Litt forskjellig... vi så noen til 5990.- men kjøpte en til 6700,- som en kunne endre trilleretningen på :-) vi er kjempefornøyd så langt :-)
LegallyBlond Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Ligger på mellom 5500 og 6500 tror jeg, etter hvilke hjul og understell du velger og på noen følger det med pose og stelleveske.Da koster den selvsagt litt mer. Vi kjøpte 2005 modellen på introduksjonssalg da den nettopp var komt i butikkene (har en gutt født i 2005), da betalte vi 4800 kr for kombivogn med understell m/vendbart styre og lufthjul. Da var det 1000 kr avslag på den. Hun i butikken her har gode priser for å kunne konkurrere med utstyrsbutikkene i Bergen (bor ca. 1 time unna), så det er jo supert for oss =)
En liiiten til. Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Hei,vi kjøpte vår på barnas hus i trondheim(du bor jo i byen her du også)den betalte vi ca 4500 med regntrekk og myggnetting.Syns briovognene er fine da de ikke er så digre,jeg er heller ingen kjempe,derfor syns jeg den er fin.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå