Gå til innhold

Never give up - never give up!

Anbefalte innlegg

Vel, her kommer jeg med en liten oppdatering igjen - har så utrooolig mye å gjøre for tiden at jeg ikke har tid til å smuglese en gang, men måtte bare gi beskjed - nå har jeg fått Pergo-resept, så nå håper jeg ting ordner seg om en og en halv måned (akkurat gått litt for langt i syklusen til å starte denne måneden).

Og - vi står på ivf-lista! Så her skjer det endelig ting og tang. Kanskje dette fjerner stresset så vi fikser det på egen hånd? Jeg ble jo gravid umiddelbart etter at jeg fikk beskjed om at alt var i orden med begge to - men så mistet jeg, og deretter har alt vært kaos. Tror psyken har mye å gjøre med om ting skjer eller ei.

Derfor ønsker jeg alle dere her inne en lun, rolig, romantisk (og selvfølgelig veldig fruktbar) høst. Vi får gire litt ned og ta livet litt mer med ro, selv om det betyr at vi ikke yter det vi mener vi burde - verken på jobb eller i heimen. Uten press blomstrer det kanskje helt av seg selv?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6921359-never-give-up-never-give-up/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der var du ja. Lenge siden du har vært her inne. Sikkert godt med litt avstand av og til. De dagene jeg vil ha litt avstand leser jeg bare her inne. Det ikke alltid man "orker" å svare. Så bra at dere nå har havnet på ivf-lista. Det gjør kanskje livet litt lettere når du vet at du kan få hjelp. Men er du heldig gjør pergoen susen.Håper du slipper bivirkningen med lang syklus og kraftig mens.

Er enig i at late dager er bedre for fruktbarheten enn de travle dagene. Her i gården er det full fart fra morgen til kveld med jobb, lekser, trening til ungene, kamper, kanskje litt trening til mor og litt overtidsjobbing. Må nok innrømme at dette ikke er optimale rugingsforhold for et lite frø. Men jeg skal ikke klage. Synes jo det er morro både på jobben og å følge opp barna. Salderingsposten blir nok mannen min med slikt et tempo. Det er ikke enkelt å rydde tid til å være bare kjærester. Heldigvis bruker vi tiden godt når det endelig bare blir oss to i stua. Med barn i huset er de jo rundt oss støtt.

Lykke til med pergokuren din. Du får "ta ut" de ekstra hormonene dine her inne slik at mannen din blir forskånet :-)

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...