Gå til innhold

dere som har barn som sover natta over

Anbefalte innlegg

Skrevet

spesielt for de som er bare noen måneder og yngre, gir dere mme da eller?? om dere bare ammer, får dere ikke alvor t brystspreng? å klarer barna seg uten mm ¨såå lenge? høres deilig ut, men så lenge man ammer skjønner jeg ikke at d er helt mulig:) *auu* hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har bare sovet natten gjennom en gang da, og det var i natt (sov fra 2100 til 0530... DEILIG!!!!) Ble overrasket over at jeg ikke hadde brystspreng, men det blir kanskje ikke det lenger...?? Jeg veide han i dag og han har gått opp 400g på en uke, så nok melk har jeg ihvertfall :)

Han er forresten 2 mnd og får kun mm.

Skrevet

Min er 3 måneder og har sovet natten gjennom (12 t) en del netter, men det er ikke helt fast enda. Når han har gjort det gjennom en uke, så skjønner kroppen det. Men de første nettene i en sånn periode, får jeg skikkelig spreng. Da er det om å gjøre å bare tømme brystet for det verste sprengen. Hvis man pumper det helt tomt, vil jo kroppen tro at den skal fortsette og produsere like mye hver natt. Han legger fint på seg, så har ikke gitt noe mme. Babyen våkner jo når han er sulten.

Skrevet

gutten min på 4 mnd sover gj3nnom av og til,vi har siste måltid på kvelden med mme.pleier som regel å pumpe meg litt,har ofte våknet svømmende i melk hvis ikke! hehe!

Skrevet

ok, så da finnes d et håp for oss også da, hehe. gleder meg t d ja:)

Skrevet

Tulla har sovet hele natten fra hun var 2 måneder. Fått mest mm men fikk litt mme om kvelden blandet med tran. Har samme ryntme enda blir snart 5måneder. Sover rundt 22/23 står opp 930/10 tiden. Har startet med litt grøt.

Skrevet

Mi si sovner klokken ni og våkner mellom 06-08-får pupp og sovner igjen til kl. 10.00. Hun er snart 9 uker og har fulgt denne rytmen i 3 uker. Jeg derimot våkner mellom 06-07 med seriøs brystspreng-må av den grunn ha hånduk i sengen og en over puppene når jeg tusler for å finne pumpa-eller så renner det! Jeg gir sjeldent noe ekstra tillegg på kvelden-men hun henger på puppen kontinuerlig fra 19 til kl 21.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...